< Tilbake til oversikten

Hvor finner jeg proteinpulver med lite karbs?

Tuttan sa for siden:

Trenger litt hjelp her nå....

Har lett etter en tråd om dette, men fant det ikke i mylderert :confused:

Bor i Oslo (Godlia) og sliter med å finne et sted hvor de selger proteinpulver med lite eller ingen karbohydrater.

Har prøvd Life men det de selger der inneholder alt for mye, dessuten må det være noe alvorlig galt med merkingen. For der står det at en porsjon på 30 gr. inneholder mer enn 100 gr....

Noen med gode tips til meg? :)

Photobscura sa for siden:

Dra til Meny på Kalbakken og kjøp ketolyse sitt! Forsvinnende lite karber, og så er boksen ikke så stor eller dyr, så om det ikke faller i smak, så har du ikke blåst bort trehundreognittini kroner på en tokilosboks.

Tuttan sa for siden:

Har lyst på proteinpulver med vaniljesmak.

Lager Moch Danish til frokost, og er helt avhengig av den...

Det proteinpulveret jeg har nå har jeg fått av en kollega, men den selges ikke lenger :-(

Tror jeg har hørt om noe som heter VegeFuel eller noe...? Er den uten karbs? Og hvor kjøper jeg den?

Trolljenta sa for siden:

Stikk innom proteinfabrikken, tvers over veien for Anker. Der har de et som heter PF whey tech eller sånt noe med vaniljesmak.

Hilde3 sa for siden:

Anker...hvor er det i Oslo?

Photobscura sa for siden:

Det ligger midt i krysset Hausmannsgate/Storgata. Om du går fra Grünerløkka så ligger det rett over veien til høyre.

Prikkeline sa for siden:

Hai
Tech Nutrition (pro zyme)har et prot pulver med nesten ingen karb..vaniljesmak er godt, blander med vann og soyamelk til frokost..
Jeg har litt ketolyse-pause, men psyker meg opp til ny runde :-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.