< Tilbake til oversikten

Er du han- eller hunkjønn?

MorStine sa for siden:

Jeg er litt nysgjerrig på hvilket kjønn alle innpå her er. Er så vant med mammaforumer og der er det jo ikke mannfolk. Så jeg drister meg til å spørre. Noen har det jo helt tydelig i nicket, andre ikke.

Jeg er da hunkjønn:p

Gerd sa for siden:

Jeg også...

Robyn sa for siden:

Hunkjønn her og. :)

Har allerede gått på en blemme her inne, og tror muligens jeg har tatt feil av en person til også så det blir spennende å se...

Pipp sa for siden:

hunnkjønn

moinx sa for siden:

hunkjønn, dersom det skulle råde noen tvil.....:p

lillmerete sa for siden:

hunnkjønn her å gitt:)

Trixie sa for siden:

Female! :D

Viclin sa for siden:

Hunkjønn

Hyper sa for siden:

jente her!:)

lokkebiff sa for siden:

Hmmmm......:rolleyes: :lol:
[font=Comic Sans MS][/font]
Jeg er altså HUNNkjønn.... Altså sånn uten tut!!:lol:

Pc-snuppa sa for siden:

Ai æm a læidii:) (ville bare skrive litt engelsk jeg...)

hede sa for siden:

Da skal jeg være den første til å svare hannkjønn.

hede

Mila sa for siden:

hva tror du?:p

Jente!!

femalia sa for siden:

Female! :-)

Huldr sa for siden:

Jeg er ei berte, jeg :p

Gamla sa for siden:

Hunkjønn,- om det skulle være noen tvil.:)

monki sa for siden:

Woman!

Siljevanilje sa for siden:

jeg tror ikke at noen tviler, men jeg ville bare være med her jeg og.
Dame! :D

Luska sa for siden:

Hunnkjønn her også :)

jeef-micro sa for siden:

dråk som vi sier der jeg er fra :p

(jente for de som lurer)

Bee sa for siden:

I'm a bitch. :D

Manina sa for siden:

Dame, dette. :)

nøtta sa for siden:

jente !!

vi er vist i flertall...

01jun07 sa for siden:

Får prøve å utligne litt iallefall :)

Aline sa for siden:

Jente... Surpriiiise :p

Dolphin sa for siden:

Vixen, female, bitch, hulder, furie...you choose hehe...ender uansett opp med å høre til den kvinnelige delen av befolkningen ;)

• im a bitch im a lover im a child im a mother ( iaf til to puser hehe) im a sinner im a saint i do not feel ashamed. Im your hell i'm yor dream im nothing in between but you know you wouldn't have it any other way...."

Nila sa for siden:

Hunkjønn:)

Ullabulla sa for siden:

"Innvandret" jente fra Danmark

Stella sa for siden:

:) Me2

Chop sa for siden:

...

tech sa for siden:

Jeg er mann :-)
Har hele tiden fått følelsen på at det er flertall av kvinner her, stemmer det eller? :)

Photobscura sa for siden:

Ne-ei. :lol:

Csilla sa for siden:

Jeg er også med i jente-kategorien :)

(... selv om den f*kkings PCOS'n gir meg antydning til både bart, ølvom og veiviser.... grrrrr....)

Tussa sa for siden:

Kvinne! En skogtussekvinne! :D

Tussa, det høres vel ikke ut som en mann egentlig. Ville bare bli med her jeg og. :p

lillekine sa for siden:

Bli med jeg og da...

Da har vi stort sett alle navnene på hva en jente/ kvinne kan kalles her inne, så da drister jeg meg til og være ......:

babe.......;)
[color=black][/color]
ha ha ha ha......

[color=magenta][/color]

Gladimat sa for siden:

Hunkjønn her :)

Thorwald sa for siden:

Jeg er nok en mann, men under tvil.

Fortell!! :D

Lykkelita sa for siden:

Blir nok så og si avslørt av nicket mitt, men for sikkerhets skyld: Jeg har to X-kromosomer;)

Thorwald sa for siden:

Tvilen skyldes følgende:
Jeg er leken som en kattunge, og nysgjerrig som som en snok. Når jeg teller sauer, sovner jeg med halmsmak i kjeften. Jeg er langt mer primitiv en hovedpersonen i Markens Grøde, han godeste Isak Sellanrå. For han jeg jo manndomen sjøl. Sterk som en okse og må løfte hesten for å fortelle sin kvinne at han elsker henne. Jo mer han elsker, jo høyere løfter han. Jeg er en svekling i forhold, og har ikke engang hest. Så jeg må nøye meg med å fortelle min kjære slike ting verbalt. Rent bortsett fra at jeg ikke har en kjære å fortelle slike ting til heller. Så jeg er vel i grunnen ikke mye til mann. Mer en stor guttunge. Men det rare er at jeg trives godt med det. Selv om det avogtil medfører forvirring, slik som nå. For jeg innser at jeg er for gammel til å kalle meg gutt. Men samtidig for annerledes til å kalle meg mann. Så her sitter jeg. I mitt eget vaccum. Mens jeg utbroderer både det ene og det andre. Burde igrunn legge meg, men noen ganger er man bare på sånn rart humør. Fniser for seg selv, selv om det slett ikke er morsomt. Og jo mer man tenker på hvor lite morsomt det er, jo mer intens blir fnisingen. Helt til den går over til latter. Merkelig fenomen igrunn. Så det er viktig at dere forstår at dette er skrevet med glimt i øyet. Og at jeg i virkeligheten ikke har tenkt å kjøpe meg hest!!! ;)

Lemen sa for siden:

:lol: du fikk vertfall meg til å le godt her jeg sitter. :)

Jeg er forvørig en jente jeg også. :)

Gerd sa for siden:

:lol: :lol:

Flink til å ordlegge deg er du i vertfall :D

Aline sa for siden:

:D Fantastisk :lol: :lol:

Nille sa for siden:

Fantastisk godt skrevet ! :D

Herlig!
Og jeg skjønner deg innmari godt, jeg har bevisst unnlatt å svare i tråden om man anser seg som jente eller kvinne, for guri meg, jeg aner ikke, og jo mer jeg tenker på det dess mer forvirret blir jeg.

Jeg vil også ha noe stort og tungt jeg kan løfte høyt for å vise min kjære at jeg elsker ham!
Da tror jeg han hadde blitt glad;) Herregud, jeg digger Markens grøde!

Tussa sa for siden:

Thorwald, det må jeg si. Skrive kan du i alle fall! :D

Thorwald sa for siden:

Takker for alle positive tilbakemeldinger. Var ikke meningen å kuppe denne tråden men. Artig var det uansett. :)

Robyn sa for siden:

Og nå skjønner jeg at det bare er å begynne å lese Markens Grøde som ligger klar på kommoden her. Må bare lese ferdig 'Ut å stjæle hester' først. :)

Har forøvrig fått svar på den jeg lurte på, og jeg hadde rett denne gangen. :D

Thorwald sa for siden:

Hehe... Jeg leser Markens Grøde nå, har ikke kommet helt igjennom men det er en utrolig god bok. Leste den på gymnaset også, men da var jeg ikke så intressert så jeg får mye mer med meg nå! :)

Smula sa for siden:

Fasinerende Thorwald... ;)
Hunkjønn her.

Jeg elsker markens grøde. Gjett hvem som er homo (i følge meg, men ikke analysen bakerst i boka anno sekstitallet-en-eller-annen-gang...:D)

Thorwald sa for siden:

Kult. Jeg skal holde øynene åpne når jeg leser resten av boka. Kommer tilbake til deg med nybakte meninger. And thats a promise! :)

Robyn sa for siden:

Homo???
En av sønnene? Nysgjerrig jeg? Å neida.... :D

Har kommet halvveis gjennom nå og den er knallgod.

My lips are sealed!
Skal lese den igjen ganske snart jeg også! Må bare ta meg av min Brodin-revival først:)

Thorwald sa for siden:

Vel. Siden jeg nå har lest hele boken er jeg overkvalifisert til å gjette. Men det antydes mer enn en gang at han Eleseus er rimelig ufruktbar. Videre blir jo denne fullmektig Andresen beskrevet som "tilgjengelig". Men også han Siverts navn blir nevnt i denne sammenhengen, men han velger til slutt den fruktbare Jensine. I tråd med farens forventning.

Det er mulig å finne referansene til disse påstandene, men det vil ta litt tid iom. at sidetallene ikke ble notert ned underveis.

Var dette i nærheten av korrekt, i forhold til din fasit Jorun? ;)

Soul sa for siden:

Tispe.

Soul sa for siden:

Hunkjønn altså! :lol:

Valeriana sa for siden:

Kvinne her også,
eller skal jeg heller si gammel peppermøy? ;)

Begod sa for siden:

Mann

Happy sa for siden:

Lady :D

wander sa for siden:

Den sangen satt jeg med i hodet mens fra jeg startet å lese tråden, og så kom den gitt...

Og da var det med ett overflødig å si at jeg er ei dame...

leeha sa for siden:

jente får jeg vel si, men snart 40.
når er det egentlig man skal bli voksen da ?
min 13 årige datter mener iallefall at ikke alle andre mammaer ramler ned i et dataspill og blir der i mange timer. :D

Veggpryd sa for siden:

Da er ikke jeg voksen heller! :D :D

Er hunnkjønn, forresten.

Kanutten sa for siden:

Heller ikke voksen :p

Villemo sa for siden:

Vell, siden jeg heter Eilen Villemo og har trodd at jeg var dame hele livet, så håper jeg at jeg er det. Ser da vitterlig ut som en dame på bildet i hvert fall... ;)

nalana sa for siden:

Forumtroll-mor:p

Joika sa for siden:

She's a lady.

Eva sa for siden:

Gjett!:D

indi sa for siden:

fikk lyst å si jeg er babe, men bitch passer nok bedre:)

&quot;Snuppa&quot; sa for siden:

Her også. Men det sier seg kanksje litt selv??

Fnutte sa for siden:

Hunkjønn her også.....og stolt av det.... he he:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.