Bee sa for siden:
på å lese boka til Torkil? :D
Har inntrykk av at mange, som meg, ikke klarte å slutte å lese før den var ferdiglest.
Bee sa for siden:
på å lese boka til Torkil? :D
Har inntrykk av at mange, som meg, ikke klarte å slutte å lese før den var ferdiglest.
Gerd sa for siden:
Den var lest ferdig første kvelden :D
Bee sa for siden:
:lol:
Justina sa for siden:
Samme her. :D
LilleRosin sa for siden:
Jeg skumleste den første kvelden, og leste litt bedre andre kvelden. Men jeg leser stadig i den nå, en uke etter at jeg startet. Jeg må være sikker på at jeg får med meg alle gode tips, og det viktige! :D
hegekat sa for siden:
Og jeg venter på boka min enda....
MorStine sa for siden:
Signerer:) Men jeg må rette det til natta:rolleyes: For jeg la den vel ikke fra meg før den var ferdiglest sånn i 3 tida...:eek:
Nila sa for siden:
Sto å holdt i den på butikken i dag...men, var så usikker at jeg ikke turte kjøpe den.. Hva er ketolyse, sånn egentlig?? Jeg tror jeg er Atkins, men har utrolig lite kunnskap merker jeg etter å ha lest her en stund... Vil lære da!:D
Gerd sa for siden:
les om det på www.ketolyse.no Atkins og ketolyse er vel likt på mange måter, tror jeg.... :)
Nila sa for siden:
I kveld dro jeg i full fart ned på senteret for å kjøpe boka til Torkild...men, hadde de den??? Nææi...så jeg må nok tilbake dit jeg var i dag i morgen.
hegekat sa for siden:
Og boka mi er kommet! :jippi: Har skumlest litt men skal sette meg bedre inn i den i løpet av kvelden og morgendagen....
Også på handletur etterpå!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.