Hei! Er ny her på forumet og har akkurat begynnt med Eurodietten.
Ser noen skriver her at dere steker pannekakene i smør, er det "lov" å bruke smør til steking?
Er som sagt helt fersk på dette så hadde vært fint med noen gode råd fra dere!
Hei ! Jeg lurte på om noen her har prøvd FRIBOL dropsene/halspastiller som selges på apotek ? De er visstnok helt frie for karbohydrater....laget for diabetes pasienter........
Sjekk siden, du. Vet ikke når det er tillatt, uansett er det vel 1-2 ss olje om dagen. Mulig du kan bruke litt smør. Jeg gjør det, men er ikke helt trofast mot dietten, og det ville jeg anbefale deg å være de første fasene.
Jeg kan ikke sikkert svare på spørsmålet om smør, men jeg tror kanskje at det foretrekkes at du bruker enten smør (ikke margarin) eller kaldpresset olje til å steke (ikke varmebehandlet).
Oj, glemte å si VELKOMMEN MIGICA!! Skal bli spennende å følge deg :) Lag deg gjerne en journal, så kan vi oppmuntre hverandre!
Titti, Terra, Dolphin, Ani, Serenity jeg og flere er på Eurodietten - les gjerne journalene våre!
Tror du kopierer addressen (merk og trykk ctrl+c) og går til Kontrollpanel, Endre signatur og deretter skrive inn [img], lime inn addressen (ctrl+v), og skrive [/img], deretter trykke på Lagre signatur.
Hei hei og velkommen dere nye folk! Vil bare si at det er fint om dere starter en egen tråd med andre spørsmål enn det som alt blir stilt i en tråd, og bruk gjerne søkefunksjonen;)
Kan være lettere forvirrende når man er ny, jeg vet!
Takk for velkomst!
Har nå brukt litt smør jeg da til å steke med og har likevel gått ned 7.7 kilo på to uker i første fase :)
Men nå ser jeg at legen ikke har bestillt nok mat til meg, hvor får jeg kjøpt mer? Noen som har en bestillingsadresse?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.