< Tilbake til oversikten

Smør og eurodiett

Migica sa for siden:

Hei! Er ny her på forumet og har akkurat begynnt med Eurodietten.
Ser noen skriver her at dere steker pannekakene i smør, er det "lov" å bruke smør til steking?
Er som sagt helt fersk på dette så hadde vært fint med noen gode råd fra dere!

Sascha sa for siden:

Hei ! Jeg lurte på om noen her har prøvd FRIBOL dropsene/halspastiller som selges på apotek ? De er visstnok helt frie for karbohydrater....laget for diabetes pasienter........

Sascha sa for siden:

Jeg er klar over at jeg ikke svarte på spørsmålet, men det kan jeg ikke heller, hva er eurodiett ? er ganske ny på dette selv.

Enid sa for siden:

Jeg fikk vite av legen at det var ok å bruke 1/2 til 1 ts med meierismør pr dag :)
ps: Friboldropsene er konge! Kjempegode ;)

THE sa for siden:

www.eurodiet.com/index.php?lang=en

Sjekk siden, du. Vet ikke når det er tillatt, uansett er det vel 1-2 ss olje om dagen. Mulig du kan bruke litt smør. Jeg gjør det, men er ikke helt trofast mot dietten, og det ville jeg anbefale deg å være de første fasene.

Lykke til!

tech sa for siden:

Jeg kan ikke sikkert svare på spørsmålet om smør, men jeg tror kanskje at det foretrekkes at du bruker enten smør (ikke margarin) eller kaldpresset olje til å steke (ikke varmebehandlet).

Angående Fribol, så er det mange tråder som kanskje kan hjelpe deg, dette er en av de: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3765

Og hva Eurodiett er:

Enid sa for siden:

Oj, glemte å si VELKOMMEN MIGICA!! Skal bli spennende å følge deg :) Lag deg gjerne en journal, så kan vi oppmuntre hverandre!
Titti, Terra, Dolphin, Ani, Serenity jeg og flere er på Eurodietten - les gjerne journalene våre!

Sascha sa for siden:

Hvordan klarer jeg å få en sånn ticker med når jeg skriver ? jeg har laget en men hvordan får jeg den hit ??? ja, jeg er helt dust når det gjelder PC

tech sa for siden:

Tror du kopierer addressen (merk og trykk ctrl+c) og går til Kontrollpanel, Endre signatur og deretter skrive inn [img], lime inn addressen (ctrl+v), og skrive [/img], deretter trykke på Lagre signatur.

Sascha sa for siden:

Ja, får se om jeg får det til !:p

Photobscura sa for siden:

Hei hei og velkommen dere nye folk! Vil bare si at det er fint om dere starter en egen tråd med andre spørsmål enn det som alt blir stilt i en tråd, og bruk gjerne søkefunksjonen;)
Kan være lettere forvirrende når man er ny, jeg vet!

Migica sa for siden:

Takk for velkomst!
Har nå brukt litt smør jeg da til å steke med og har likevel gått ned 7.7 kilo på to uker i første fase :)
Men nå ser jeg at legen ikke har bestillt nok mat til meg, hvor får jeg kjøpt mer? Noen som har en bestillingsadresse?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.