Jeg har hørt mye bra om ketolysekuren, og vurderer derfor sterkt å begynne på den. Det jeg lurer på om er følgende: I og med at man blir spisende mye fett, vil ikke dette tette blodårene? Er det noen helsemessige risikoer ved denne kuren?
Nei, helsemessig er denne kuren helt flott!!! Det kan jeg skrive under på med store bokstaver.
Ser at du ikke har bestemt deg ennå. Da har du sikkert ikke lest boka heller. Den går an å låne på bibilioteket, det står så godt skrevet i boka. Ellers så anbefaler jeg at du leser på www.ketolyse.no Der står det masse også :)
Hei
Av 50 personer som fulgte ketolysekuren fikk 48 bedre kolesterolverdier ved kontrollen etter 6 uker. To gikk litt opp, de hadde ikke fulgt rådene om grønnsaker og blandede salater hver dag, men spiste bare kjøtt,egg og ost. I "slank med ketolysekuren" står det mange referanser til vitenskaplige undersøkelser i de mest respekterte legetidskrifter i verden. Her er det ikke betenkeligheter mot å bruke ketolysekuren (kostindusert ketose) som en enklere vei til et lettere liv.
Lykke til
Torkil :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.