< Tilbake til oversikten

Lindberg nettbutikk....mmm.....

#1

cathrine sa for siden:

Jeg har vært på nett-butikken til Lindberg og handlet litt..Kjøpte winegummi,de var gode! Har kjøpt pasta og mussli,men dette har jeg ikke prøvd. Også kjøpte jeg de karamell-barene!!! De var knall-gode!!! Det er nesten sånn at jeg har lyst på det hele tiden...:p ,men det går jo ikke...:D !!!
Det er iallefall å anbefale..


#2

guro sa for siden:

Jeg stemmer i. Jeg likte ikke karamellbaren til å begynne med, men den blir bedre og bedre. Også er det veldig letvint å handle på nettet! De har noen oljer i nettbutikken også - det var noen noe sted her som hadde problemer med å får tak ordentlige kaldpressede oljer.


#3

Iset sa for siden:

Et tips, har du tilgang til en velassortert helsekostbutikk, så får du alt der, både alt snopet og Lindberg-varene. De har tilogmed fått muslien og pastaen i vanlige butikker nå. :)


#4

elian sa for siden:

Hvor finner jeg denne nbettbutikken?


#5

MHM sa for siden:

www.drlindbergs.no
[font=Comic Sans MS][/font]
Gå øverst på denne nettsiden, så er det bilde av en handlevogn.


#6

Iset sa for siden:

Nå har jeg bestilt 2 bøker derfra, de er på vei. :D
Den reviderte kokeboka (har den andre) og den med hun som slanket seg 25 kg.


#7

MHM sa for siden:

Den er veldig inspirerende, motiverende og lettlest. Og har en del hverdags-oppskrifter. [color=navy][/color]

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.