< Tilbake til oversikten

Jeg begynner på ketolysekuren

Viclin sa for siden:

Om en drøy uke.

Har gått på SB et par uker nå, men med mye utskeielser; fest, tur og bursdag. Det var nok en litt dum uke å starte på. SB fungerer forsåvidt greit, men jeg ser så mange oppskrifter her inne som jeg har lyst til å prøve. Og de er nok for feite til SB-dietten. Og jeg må variere maten for nå begynner jeg allerede å få omelett opp i halsen.

Så nå har jeg bestilt vitaminene, boka og stixene, så begynner jeg når jeg kommer hjem fra ferie 2. juli.

LilleRosin sa for siden:

Masse lykke til! Jeg begynte på mandag!

Robyn sa for siden:

Lykke til med ketolysestart.

Jeg har vært i utdrikningslag på ketolyse og det gikk så det suste, ikke noe problem å finne mat å spise og alkohol går også greit. (Men jeg tålte uhyre lite og var rimelig dårlig dagen derpå. :rodme: )

Torkil sa for siden:

Hei
Velkommen på ketolysekuren. Sjekk rundt i forumet, det finnes mange gode eksempler som gir en lyst til å stå på. Gode råd om vedlikehold av motivasjon og hjelp når viljestyrken kommer på prøve finner du også her.
Lykke til
Torkil :)

reidun50 sa for siden:

Velkommen! Jeg har gått på ketolyse i snart tre uker og har minus 4 kilo (cirka)! Spurte gubben om han så noe på meg, (litt barnslig spent:o ), og joda, det gjorde han jo. Merker jo sjøl at jeg er fastere i fisken! Ser til og med tærne mine når jeg titter ned! Da må jo magen være mindre. Syns dette er spennende, ikke noe vanskelig. Masse god mat, - spiser VELDIG godt!!! Syns også jeg får variasjon nok her, sikkert fordi jeg ikke varierer så mye til vanlig. Mange gode oppskrifter, nøtte-oste muffunsene var NYDELIGE!!! Nå står det en pizza på benken, og jeg kjenner ikke det fnugg av lyst!!! Skal heller kose meg med litt ost og litt mårpølse, - og kaldt vann!
Men nå er det sommer her i nord - hatt over 20 grader i skyggen, og er blitt solbrent, men er veldig trett og tung i hodet. Drikker MASSE, håper hodetrykket letter.

Lykke til videre!

Viclin sa for siden:

Takk takk alle sammen!

Er på ferie nå, men gleder meg til å komme hjem og begynne på Ketolyse. Forhåpentligvis har alt jeg har bestilt kommet til da.

MorStine sa for siden:

Lykke til med ketolysestart på mandag!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.