< Tilbake til oversikten

i KETOSE :)

karoks sa for siden:

Hehe kjøpte sånn strips på apoteket, de var dyrerer enn på ketolyse.no men men. De måler både sukker verdi og keton verdi i blodet. Tok første en strips og trur den ikke ble lilla da :) ikke negativ, og ikke lys lilla, men litt mørkere lilla. Altås den siste lilla fargen på stripa :) det må jo være bra eller. Er veldig glad nå. vært nøye på hva jeg har spist, er så gøy å se at man lykkes

karoks sa for siden:

jøss. er folk så lei av alle trådene mine. men men når man får lilla utslag er man vel i ketose. det forklarer hodepinen min og all den j.... svettinga heh

tech sa for siden:

Jeg har lagt merke til trådene dine ja, men det er greit, vi var vel alle ivrige i begynnelsen selv. :)
Lykke til med Ketolyse! :)

karoks sa for siden:

ok. jeg er gira, og ja det har blitt mange innlegg. Men hvis folk synes det blir for mye så blir det bare dumt. Hele poenget med forumet er jo for å hjelpe hverandre. Jeg kommer til å være iverig så lenge jeg holder på. Detta er den mest fornuftige kuren jeg har vært på.

LilleRosin sa for siden:

Jeg vil gratulere deg i hvertfall. :D Jeg er ivrig selv jeg. Vi startet jo samme dagen. ;)

karoks sa for siden:

takk takk vi må jo hjelpe hverandre

moinx sa for siden:

Hvis du får det mørkeste utslaget på stix-en kan det være en indikasjon på at du får i det for lite vann...

Milla81 sa for siden:

Gratulerer så mye:) Da er det bare en vei da og det er nedover...:stortsmil

karoks sa for siden:

får ikke mørkeste utslag, men det etter det lyse lilla utslaget. i dag har jeg vel drukket 3-4 liter vann, og en 0,35 glass flaske cola zero.

Bee sa for siden:

Grattis! Det gikk kjapt!

MorStine sa for siden:

Gratulerer. Jeg merket også denne forferdelige svettingen etter ett par dager, og var da i ketose! Dette går rett veg vet du!;)

Ullabulla sa for siden:

Jeg lurer på om fargen forteller hvor mye eller effektivt man forbrenner fett som f.eks.
svak rosa=liten forbrenning
sterk lilla=stor forbrenning

moinx sa for siden:

Fargen har ingen ting å si, så lenge det er utslag er du i ketose. Det sterkeste utslaget kan være en indikator på at man drikker for lite vann...

halvsoster sa for siden:

hei er ny her på forumet, men gått lenge på kur...
disse svettetoktene var færle... men di er gått over nå, tror jeg. ikke så plagsomme lenger i alle fall. men så lurer jeg på. :confused: går man ut av ketose, får man disse tilbake i gjenn når man går tilbake til ketose da???

moinx sa for siden:

Jepps......det gjorde jeg...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.