Hehe kjøpte sånn strips på apoteket, de var dyrerer enn på ketolyse.no men men. De måler både sukker verdi og keton verdi i blodet. Tok første en strips og trur den ikke ble lilla da :) ikke negativ, og ikke lys lilla, men litt mørkere lilla. Altås den siste lilla fargen på stripa :) det må jo være bra eller. Er veldig glad nå. vært nøye på hva jeg har spist, er så gøy å se at man lykkes
jøss. er folk så lei av alle trådene mine. men men når man får lilla utslag er man vel i ketose. det forklarer hodepinen min og all den j.... svettinga heh
ok. jeg er gira, og ja det har blitt mange innlegg. Men hvis folk synes det blir for mye så blir det bare dumt. Hele poenget med forumet er jo for å hjelpe hverandre. Jeg kommer til å være iverig så lenge jeg holder på. Detta er den mest fornuftige kuren jeg har vært på.
hei er ny her på forumet, men gått lenge på kur...
disse svettetoktene var færle... men di er gått over nå, tror jeg. ikke så plagsomme lenger i alle fall. men så lurer jeg på. :confused: går man ut av ketose, får man disse tilbake i gjenn når man går tilbake til ketose da???
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.