Nannah sa for siden:
Blir overlykklig om det stemmer...skal man trekke fra kostfiber ?
Blir for mye karber ellers synes jeg...
Spent....jeg vill-jeg vill!!
:D
Nannah sa for siden:
Blir overlykklig om det stemmer...skal man trekke fra kostfiber ?
Blir for mye karber ellers synes jeg...
Spent....jeg vill-jeg vill!!
:D
tech sa for siden:
Kostfiber er allerede trukket fra. Er vel greit å spise et par engang i blant, jeg gjør det. :)
Nannah sa for siden:
fan..mange karber da jo:(
Hyyyyyyyyyyyyyyyyyl !!
tech sa for siden:
Er det ikke 3 per skive? Det synes jeg er akseptabelt engang i blant.
Nannah sa for siden:
Bare 3? tøker tårerok da, kan nok gå en gang iblandt men jeg vill helst ha hver dag:( sukk
Huldr sa for siden:
Du kan spise én pr dag på induksjon :)
Gerd sa for siden:
Fiberrik med solsikke har minst med 3,7 pr. plate. Ellers er det opp i 5 pr plate.
Iset sa for siden:
Kan du? Jeg trodde helst ikke korngreier skulle inngå i det hele tatt på induksjon.
Dårrit sa for siden:
noterer fiberrik på handlelisten
Iset sa for siden:
Jeg ville heller laget hjemmelagde fiberrik eller knekkebrød, da kan man få et helt knekkebrød til under 1 karb pr. stk, avhengig av hvilken oppskrift det er. ;)
Huldr sa for siden:
:ja: Nille har sagt det ... :uskyldig:Iset sa for siden:
Hehe da så. :D
donjuanwannabe sa for siden:
Ja man KAN spise så mangt men det er best å holde seg unna. Korn er ikke sunt.
Nille sa for siden:
:ja: Fiberrik er i følge Atkins Support OK på induksjon. Det var svaret jeg fikk da jeg sendte dem mail og spurte for noen år siden. Dette fordi de ikke definerer KLI som KORN !
[color=purple][/color]
Men kun en pr dag - siden karboinnholder er 3-4 alt etter hva de veier (de er litt ulike og ujevne på størrelse). Når man øker på karbene kan man spise fler
Silvandar sa for siden:
GG Helseklibrød (fås på Ultra, Meny og enkelte Kiwi-er, ihvertfall) har en enda høyere fiberandel og en lavere karbohydratandel enn fiberrik, det anbefales. Jeg synes også det smaker bedre enn Fiberrikvariantene.
For min del spiser jeg endel brød fra spisdegslank.no for tida.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.