Å føler meg så slapp, er dette normalt når man nettopp har begynt på ketolsyekuren ? Er i min tredje dag nå. Evt er det noen tabeletter jeg kan ta for å unng å å føle meg så slapp. Spent i dag, fordi jeg stix å se om jeg har kommet i ketose.
Ja det er helt normalt, de fleste blir slappe i begynnelsen av ketose. Noen får til og med symptomer som muskelsmerter, hodepine, kaldsvette, dårlig søvn og annet, men det er fordi kroppen omstiller seg til å forbrenne ketoner istedet for karbohydrater. Dette går som regel over i løpet av kort tid, men kan ta en uke eller to for noen, det er individuelt. :)
Ja, dette er helt vanlig. Du kutter jo ut kroppens bensin, som den er vant til å få, karbs, og da trenger den tid til å omstille seg. Torkil anbefaler en rekke kosttilskudd, de får du kjøpt på www.ketolyse.no Jeg har alle sammen, tar dem hver dag og føler meg tipptopp!!! Men var slapp og slet med hodepine i starten.
Jeg derimot er så slapp fra før av at dette merker jeg ikke noe til. Men jeg merker definitivt forskjellen ved å ha mere overskudd når jeg er i ketose. Dette kommer etter ca 4 dager på kuren. Da får jeg masse overskudd, og det er så utrolig deilig :)
Så kanskje overskuddet ditt kommer i løpet av en dag eller to :)
Det er en meget god grunn til å spise lavkarbo. Og så har man alle de andre positive tingene da! Du verden så glad jeg er for at jeg oppdaget lavkarbo.
Hei
Bivirkningene i starten av ketolysekuren dempes av ketolysetablettene, de fleste opplever raskt masser av energi og godt humør. Det kommer normalt etter 1-2 uker. Men noen opplever det tydeligvis raskere og andre trolig litt senere.
Lykke til videre
Torkil :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.