mam sa for siden:
..og jeg har gått ned 2,8 kg. :D Det er oppmuntrende å se at Torkil har rett i at en vil gå opp et par kg pga vann i kroppen når en bryter kuren og spiser karbohydrater igjen.
All nedgangen har kommet etter at jeg begynte med noen skjeer MCT-olje hver dag siden lørdag. Men skal ikke tro at MCT-oljen har all æren, vannet forsvinner fort. Har neppe gått ned så mye i fettmengde nei!
Og så er det akkurat 10 kilo ned i dag, etter at jeg begynte på ketolyse. Selv med en 2-ukers sprekk. Det er 400 g mer enn da jeg sprakk, så jeg har tatt igjen det tapte. Phu! Nå står sikkert vekta stille to uker.
Mandag slengte jeg bæremeisen på ryggen, og bar et av barna på ryggen, og det andre i armene. De var ca 25 kilo tilsammen, og da slo det meg at jeg er 25 kilo lettere enn som høygravid i mai i fjor. :eek: 10 kg forsvant med baby, vann i kroppen og slikt. 5 kg brukte jeg ca 10 mnd på å få bort, (med såkalt Statens næringsråd kosthold) og nå 10 kilo siden 12.april.
8 kilo igjen til BMI 26. Jeg håper på 10 kg, men er fornøyd med 8. Det er nok de vanskeligste kg å bli kvitt!