Må bare fortelle at Ketolysekuren har gjort sitt med kroppen min, jeg føler at jeg begynner å se bra ut, har mistet masse fett både rundt midjen og på rompa+ i ansiktet. Hadde ikke sett familien på 2 uker og de var helt overveldet, får så masse kommentarer på hvor slank jeg nå er og hvor flink jeg er... Måtte bare dele med dere, motivatorene mine!!! Selvtilliten kommer krypende!!!
Glemte å ta før bilde, så det er jo liten vits å legge inn nå bile...
Gratulerer! Hyggelig med bra resultat! :)
Det samme opplever jeg, får skryt av særlig familie som jeg ikke ser så ofte. :) Koselig det.
Er det en ting jeg gleder meg til og, så er det å bli ferdig med denne slankingen pga. selvtillitten min.
Hey, jeg er også fra Eidsvoll! :)
Ja, den selvtilliten har vært noget fraværende de siste årene.
Nå begynner jeg å se kragebeina mine, det pleier å være en stor motivasjon og øker selvtilliten min, rare greier...
Åh gjorde jeg det? Hehe, så bra!! Jeg er forelsket i dette forumet selv, fantastisk forum, og jeg benytter alle anledninger jeg kan til å linke hit. Jeg er såå glad på dine vegne, og dette med kragebeina kjenner jeg sånn igjen, hehe.
Takk:) Ja, forskjellen er formidabel, gått ned over en str. i bukser på de to ukene, for det er fettet som er rundt der som har forsvunnet. Det fettet jeg har hatet mest i hele verden;)
Ja, det er kjempegøy med skryt. Og det er fortjent. [color=darkgreen][/color] Det aller beste er at det er DIN fortjeneste, dette er noe DU har prestert. :D
Har ikke sett min egen familie siden påske, og fikk mange kommentarer da, så spent på om de ser mer forskjell nå:)
Det med kragebeina misunner jeg dere alle! Jeg er skinnmager over bringa, men kragebein? Nei... Om jeg står i Marylin Monroe-pose og slenger kyss, så synes de. Men kan jo ikke gjøre det hele tiden, heller....
Jeg fant denne siden 22. mai, da bestemte jeg meg, begynte vel egentlig med en gag, fikk det til med en gang, for jeg fikk alle ketosetegnene etter to dager... Så jeg har holdt på i nøyaktig 4 uker og gått ned 7 kg...
Takk for skryt alle sammen, Gerd, det er jo klart min fortjeneste, men kan med hånda på hjertet si at jeg ikke hadde klart det uten hjelpen jeg fikk her i starten!
Hei
Et lite tips til dere allesammen. LAG ET MOTIVASJONSHEFTE.
Noter milepæler, positive kommentarer og erfaringer, lag vektkurve.
Et slikt hefte/dagbok er gull verdt når det evt butter imot.
Man kan gjerne legge inn før og etterbillered i heftet, ikke alle er så tøffe at de legger dem ut på nettet.
Lykke til
Torkil :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.