< Tilbake til oversikten

Hva er lurt å bestille fra utenlandske nettbutikker?

LilleMill sa for siden:

Jeg skal bestille masse lavkarbo tortillalefser, men er det noe annet jeg bør bestille?

Jeg bestiller herfra:
[url]www.netrition.com[/url]

stinasol sa for siden:

Jeg har bestilt en del derfra men hovedsaklig godterier
,det må du IKKE bestille,alt smakte egentlig fælt :mad:
derimot vil jeg anbefale alt av kake mix,brownies og
coockies,de er NAM NAM ,ellers så kan jeg anbefale
den potemos erstatningen,den er god :)

tech sa for siden:

Huuff, må si jeg fikk bokstavelig talt vann i munnen av å browse denne siden :p Sulten ble jeg og, er vel tid for middag snart :)

Nannah sa for siden:

Tech: Wow ...ser du har gått ned mye i vekt:)...har du gått på iduksjon siden januar?...Hva spiser du en vanlig dag?

Blir nysgjerig ...vill også finne noe som funker..jeg går fortsatt opp og ned
som en jojo...sur

tech sa for siden:

Jepp, jeg har gått induksjonen siden januar :) Går nå noe opp og ned jeg og, irriterende det ja.

Dette er en typisk dag for meg: speilegg med Idun tomatketchup uten sukker, kylling med majones, kjøttdeig med diverse ting som løk, sopp, tomatpurre, og ketchup (varierer det endel), brokkoli, en stor salat og drikke: 3-5 liter vann.
Så har jeg ting som jeg gjerne har av og til: Atkins decande/hazelnut crunch bar, jordbær med fløte, lett-is fra hjem-is, hjemmelagd pizza (med ketolyse bakemiks-bunn), Sætre fiberrik knekkebrød med solsikkefrø, cocacola light, fun light ice tea peach, pepsi max.
Som du ser så spiser jeg litt "forbudte" ting på induksjonen, men jeg holder meg fortsatt på 20 karber.

Lykke til videre! :)

LilleMill sa for siden:

Da skal jeg bestille litt kakemixer :) Er vel best å ikke bestille altfor mye av det .. hehe

Men det var så mange forskjellige typer. Husker du hva du bestilte?

stinasol sa for siden:

det jeg har bestilt er av merket dixie carb counters :)
"helth food that tastes like junk food hehe :D

Hyper sa for siden:

Har du sjekka ut denne siden?
[url]www.dialife.dk?[/url]

Der har de også tortillalefser og mye annet...;)

LilleMill sa for siden:

Det var mye dyrere der. Dobbel pris for tortilla.

Hyper sa for siden:

Auda..
men hvor mye betaler du i frakt og sånn fra den siden du bruker?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.