Trolla sa for siden:
Jeg har Cai P`s marinade/grillolje som jeg bruker på kjøttet før jeg griller det. men hva med karboinneholdet i slike. Det står nemmelig ikke noe om det på flaska. Noen som vet?
Trolla sa for siden:
Jeg har Cai P`s marinade/grillolje som jeg bruker på kjøttet før jeg griller det. men hva med karboinneholdet i slike. Det står nemmelig ikke noe om det på flaska. Noen som vet?
Trolla sa for siden:
Er det virkelig ingen som vet om disse grilloljene inneholder mye karbohydrater??
Lemen sa for siden:
Hva står det i innholdsfortegnelsen da? Synes å huske at det ofte står sukker ganske langt fremme på listen. En gang i blant kan de være ok, men viss en skal bruke de ofte, så bør en finne et alternativ.
I fjor lagde jeg egne grilloljer ved å blade olivenolje, soyasaus og krydder.
Enid sa for siden:
Jeg har faktisk aldri sett en grillolje/grillmarinade uten sukker... Det beste er å lage den selv!
Bare å blande olje og gode krydder så blir det bra ;)
eriksen sa for siden:
Grillolje original Caj P100 gram: 393 kcal - 0,4 g Protein - 0,6 g Karbohydrat - 44 g Fett
Trolla sa for siden:
Ja jeg vet, men dette er noe nytt det er Caj P`s grillolje/marinade
slik ser innholdsfortegningen ut; vatten,rapsolje,salt,kinesisk soya,rødvinsvinæger,krydder bla svartpepper,løk,vitløk.smaksforstærkere E621, fortykkingsmiddel E415,konserveringsmiddel E211
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.