Har jo sett at de selger noen vitamintabeletter på nettbutikken. Men er det like greitt å f.eks. bruke mulitivitaminer som kjøpes i dagligvarebutikken? Hvilke vitaminer er lurt å ta når man går på Ketolysekur? Og er det nødvendig? Har tatt lite vitaminer før, glemmer det alltid. :o
Du bør absolutt investere i Ketolysepillene. Sammensetningen i disse er laget spesielt med tanke på hva kroppen trenger når du går på Ketolyskuren og er i ketose. Om du ønsker optimalt resultat er det absolutt det beste !
[color=purple][/color]
På ketolysekuren er det IKKE nok med en mulitivitamin. Dette kan du lese om i boka. Det står ganske godt forklrt hvorfor det er viktig. Å kjøpe vitaminpiller på dagligvaren er så som så. Apotek eller helsekost er mye bedre. Noen dagligvarer har skikkelig produkter - andre ikke.
[color=purple][/color]
Kombiproduktene i ketolysepillene er unike og blir totalt billigere enn om du skal kjøpe alt du trenger på dagligvare/helsekost eller apotek.
[color=purple][/color]
Og du må bare venne deg til å ta tilskudd. Det står på boksen når de skal tas. Lag deg en rutine på det !
[color=purple][/color]
:)
Er det slik at man merker forskjell på vektnedgangen hvis man bruker/ikke bruker disse vitaminene fra Ketolyse?
Beklager hvis dette er et dumt spørsmål :o
Tror ikke det går så mye på vekta, det har det ikke gjort på meg. Men sammensettingen av vitaminer og mineraler er skreddersydd for ketolysekuren. For viss man ikke varierer maten nok, blir det ensformig og kan bli mangel på viss næring. (Har jeg forstått :) )
Mange her inne rapporterer at de merker forskjell på vektnedgagen når de tar/ikke tar også... Men det er vel individuelt. Det er ikke slankepiller, men om vekttapet går raskere fordi en får i seg nok og rikyig næring er det jo en bonus !
Da har jeg vært å kjøpt meg Ketolyse tabeletter. Jeg kjøpte en boks med Selen+sink+vitaminer, i tillegg så kjøpte jeg en boks med Magnesium, siden jeg er så plaget av leggkramper. Dette burde vel holde?? :confused:
Jeg har jo lest inne på ketolyse.no, og på netthandelen. :o Men trodde egentlig ikke vi trengte å ta alle 3 sortene. Ble vel dyrt for meg nå like før lønning. Men da skjønner jeg at jeg nok må investere i 1 boks med krom-kalium-kalsium også da. Jeg så de hadde det også på Meny på Kaldbakken. ;)
Finnes alle produktene til Ketolysekuren i Menybutikker rundt omkring? Eller er det andre vitaminer enn de som er laget spesielt til Kuren? Og finnes de i andre vanlige butikker som har et litt bredere utvalg enn Kiwi og Rimi?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.