Har gått ned 5,2 kg og 23,5 cm på 6 uker. Har ikke vært 100 % flink hele tiden. Merkedager som 17 mai og bryllupsdag har jeg skeiet litt ut, men neste dag er jeg på Ketolyse igjen. I helgene koser jeg meg med vin! Prøver å trene så ofte jeg kan i form av turer på 1 time med/uten staver og ergometer sykling på 30 min.
Vil bare si TUSEN TAKK for hjelpen så langt, mange gode råd jeg har fått på dette forumet!:o :D
Ja det er suverent med dette forumet. Gratulerer med så fine resultater! 23 cm:eek: tilsammen rundt om eller bare rundt midjen? Det er jo i tilfelle utrolig bra!
Hei Nita58.
[color=#008080][/color]
GRATULERER med et utrolig flott resultat hittil! Du kan trygt takke Deg selv for godt utført "jobb", stå-på-vilje mangler du iallefall ikke!
[color=#008080][/color]
Masse Lykke Til Videre Fremover!:blomster:
Totalt 23,5 cm! 5 cm rundt midjen, 5 rundt hofta og 5 cm over brystet og 2,5 cm er borte på hvert lår! Måler meg hver uke på hals,bryst,arm,midje,hofte,stuss og lår!
[color=#ff0000][/color]
Du har jo vært kjempeflink!!!! Grattis!:)
Kjempebra da, høres ut som en sunn nedgang... 23 cm var liksom overveldende:hehe:
Jeg har ikke målt meg over brystene, men de har krympa:( Bhene er litt for store nå...
Ja ikke sant...he he! Jeg er bare glad til om mine Bh'r blir for store.......stod temmelig først i køen da "boobs" ble ble utdelt.......;) Hi hi
[color=#ff0000][/color]
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.