LilleRosin sa for siden:
Om jeg velger å ha kyllinglår til lunsj: Jeg kan ha grillet, slik jeg får kjøpt ferdig i butikken? Og må jeg fjerne skinnet før jeg spiser? :confused:
LilleRosin sa for siden:
Om jeg velger å ha kyllinglår til lunsj: Jeg kan ha grillet, slik jeg får kjøpt ferdig i butikken? Og må jeg fjerne skinnet før jeg spiser? :confused:
Lemen sa for siden:
Du kan godt spise ferdiggrillett kyllinglår fra butikken ja, med skinn. En må huske å få i seg litt fett også. ;)
LilleRosin sa for siden:
Høres bra ut! Ja, jeg har skjønt at det er viktig å få i seg fett også.
Jeg skal starte på kuren i morgen, og siden jeg ikke har kjøpt inn, eller fått laget så mye selv, så vet jeg i hvertfall hva jeg skal ha til lunsj. :D
LilleRosin sa for siden:
Ett spørsmål til angående dette med kyllinglår. I boka så står det bare kyllinglår, og ikke noe til som forslag til lunsj. Men jeg kan vel ha litt salat og en dæsj rømme til om jeg ønsker det?? :confused:
Lemen sa for siden:
Ja visst kan du det! Bare tell det sammen med det totale antall karber i løpet av dagen. Sånn generellt bør en ha både fett, proteiner og karbohydrater i alle måltid.
LilleRosin sa for siden:
Takk for svar igjen, Lemen!
Det ble ikke kyllinglår til lunsj i dag. Den var ikke ferdig i butikken. :rolleyes:
Jeg tar det i morgen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.