< Tilbake til oversikten

1 kg ned på 3 dager, dette lover godt

stinemarie sa for siden:

Er bare så fornøyd så jeg måtte bare skrive det :p

Begynte på tirsdag og har altså holdt på i tre dager, og ned 1 kg, ja da funker dette kanskje allikevel da :)

Har vært skikkelig godtesyk i 2 dager nå, ille. Lagde bringebærgele og den fromasjen fra Heistad i går, men den vakke mye god. Smaker jo kunstig fra ende til annen, ikke noe for meg iallefall :(

Men ha en strålende helg alle sammen ;)

Viclin sa for siden:

Morsomt når man ser resultater så raskt. Det gir litt ekstra motivasjon.
Selv har jeg gått ned 2 kilo siden forrige torsdag, men veiedagen min er mandager, og siden da har jeg gått ned en kilo. Sikkert bare vann, men likevel er det gøy å se resultater.

Ha en fin helg!

MorStine sa for siden:

Gratulerer med vektnedgang, kjempebra! Dette er en kur som funker godt! Jeg har gått ned 6,5 kg på 24 dager!!! Så det er veldig effektivt!

Hvis du ikke har anskaffet det, så kjøp pillene som "hører til" Ketolysekuren. Da får du bla krom, som demper/fjerner søthungeren.

Lest boka? Nesten ett must;)

stinemarie sa for siden:

Boka ligger på nattbordett ;)

Krom har aldri funket på meg før så tviler på at det gjør det nå ;)

MorStine sa for siden:

Hvis du følger Ketolyse, som jeg regner med siden du er på disse sidene+ at du har boka;), bør du ta de anbefalte tilskuddene som Torkil anbefaler, for du får jo mangel på det gjennom den kosten du lever på i kuren...

Mint sa for siden:

Jeg har omtrent samme erfaring som deg; er på dag 5 nå og har også gått ned 1 kg.:)

Dissemage sa for siden:

Jeg har holdt på litt over en uke, og har ikke veid meg enda. Har ikke vekt. Men jeg skal hjem til foreldrene mine i dag og de har vekt. Så i går spiste jeg litt spekeskinke for å kunne skylde på at det er væske, dersom jeg ikke har gått ned noe særlig. :P

Gratulerer med strålende resultat i alle fall!

Tusta85 sa for siden:

Gratulerer med fantastisk resultat! Det er morro når det går så fort!

Trixie sa for siden:

Jeg merket at krom ikke fungerte når jeg bare tok en tablett om dagen, øk inntaket så skal du se det hjelper. :)
Trixie :)

Torkil sa for siden:

Hei
Fint å høre fra nye ketolytikere. Heistad gele liker jeg heller ikke så godt, men med vispetkremfløte tilsatt når geleen tykner, blir det en god fromasje. Ellers kan dere lage billig gele med fun saft og gelantine (oppskrift i boken)
Ketolysetablettene er viktige av mange grunner og dette er omtalt mange ganger tidligere. De er spesiellt viktige i starten da man ellers risikerer hjertebank, utmattelse og leggkramper ( som man kan få selv om man tar tablettene)
Fint med en veiedag i uken, så slipper man nedturen det er å se at vekten har gått opp 300 gram på en dag, noe som kan forekomme.

Lykke til
Torkil :)

themonk sa for siden:

De første dagene går man ned i vekt fordi man mister vann som tidligere var bundet av karbohydrater. Det er nok bedre å tenke litt mer langsiktig. Da slipper du som sagt å bli skuffet hvis du plutselig skulle gå opp igjen noen dager.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.