< Tilbake til oversikten

Ny:)

Nila sa for siden:

Hei!
Har vært inne å lurkikka litt i ganske lang tid og synes dette ser ut som et superkoselig forum!:)
Har prøvd det meste innen slanking, men har endelig funnet noe som funker for meg:) Er ikke så veldig dreven, men prøver meg fram:) Har levd (ganske) lavkarbo siden starten av mai og er så langt gått ned 6,3 kg.

Klem

jeef-micro sa for siden:

hei og velkommen til oss
Så flink du er som allerede har gått ned så mye da :) Vil anbefale deg å kjøpe ei bok og lese den godt, så du har en filosofi å følge i starten :)

lykke til videre :)

:klem:

Nila sa for siden:

Ja, jeg er på utkikk etter bok, men det er jo såååå mange å velge mellom...:utenutryk Så hvis noen har en å anbefale meg blir jeg glad!!:ja:
Var på apoteket i går å kjøpte meg dropsene fra Fribol. NAMMMMMMMM. Smaker skikkelig syndefullt:spisesnak !
Hvor mange kan man egentlig spise pr dag?
I går spiste jeg 4....hehe..klarte ikke å stoppe etter 2...leeeeenge siden jeg har spist drops nemlig:flau:

xtra sa for siden:

Hei og velkommen!

Jeg har også akkurat oppdaget dropsene til Fribol, og håper som deg at fire ikke er for mye :)

Georgine sa for siden:

Vekommet hit :blomster:

jeef-micro sa for siden:

Det kommer litt an på hvilken filosofi du ønsker å følge,hvilken bok du kjøper... Skal du en del kg ned (over 10) så vil man vel anbefale ketolse (www.ketolyse.no) eller Atkins. Når det gjelder Atkins er det vel den engelske (Amerikanske) boka som er anbefalt...
Skal du ned mindre en ti kg, så kan du feks se litt på Fedon Lindbergs filosofi :)

lykke til

og ang de dropsene, så vet jeg ikkehvor mye kunstig søtningstoffer som er i de, så vær litt obs på at magen kan få en raksjon (type rallyrompe) eller de kan stoppe vektnedgangen din :)

Trolla sa for siden:

Hei jeg er også ny her og håper jeg også klarer å gå ned slik som deg.

stinasol sa for siden:

Masse velkommen til dere 2
lykk til videre :)

Photobscura sa for siden:

Velkommen hit:)
Gratulerer med fine resultater så langt, og lykke til med å finne din filosofi!

Nila sa for siden:

Har funnet ut at Atkins er tingen for meg:) Atkins med litt av mine egne meninger da...:p
Vekta stoppet for 3 dager siden..tenkte kanskje at jeg spiste for lite protein. Spiste så 2 egg til lunsj i 2 dager og reker i går, og vips så var vekta på vei ned igjen:) Fasinerende! Har gått ned 500 gr på 3 dager:heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.