Litt usikker på om jeg har forstått dette riktig, men med så mange kloke hoder på et sted, tror jeg nok noen kan bekrefte eller avkrefte dette;)
I dag har jeg spist
Frokost:
-2 egg og 6 skiver bacon, stekt i meierismør
Middag:
-mørbrandbiff med kokt broccoli, isbergssalat og en spiseskje seterrømme
Kvelds:
-baconsvor
Drikke:
-2 liter vann og noe Cola Zero
Høres dette greit ut?
En annen liten ting forresten, hmm...veit ikke helt hvordan jeg skal skrive dette....men jeg har vært MEGET løs i magen i dag:rodme: Er dette normalt eller kan det evenuelt komme av tabelettene?
Det der var helt topp det! :)
Lykke til med kostholdsendringen din! :)
Er ikke sikker på hvorfor du er løs i magen, vanligvis ville jeg tro at det ville blitt det motsatt siden man har gjerne gjort kostholdet sitt mye tyngre enn før når man starter på lavkarbo.. Men er gjerne noen små "bivirkninger" ved starten av lavkarbo, men de går raskt over.
Maten ser bra ut den:) Men du kan gott spise en måltid til..Løs i magen er sikkert pga fett-mengden, magen din kanskje ikke er vant til..Blir sikkert bedre om noen dager:)
[color=red][/color]
lykke til
Jeg ville gjerne sagt at du kanskje spiser litt lite grønnsaker?
Vet ikke hvor mye du spiste til middag, men ekspertene her sier jo en helst skal spise grønt til hvert måltid.
(Ok - grønnsaker til baconsvoret spiser nå ikke jeg heller, da... ;) )
grattis milla81, min første dag var også over i går. Jeg bomma litt på ett par ting, hakke fått boka enda. Men har lært at kjøttboller og frukt er fyfy på ketolyse kuren hehe. ble bare tre små kjøttboller i en salat og ett epple. i dag ble det en herlig omelett til frokost :)
Jeg spiser stort sett bare to ganger om dagen, noen ganger tre, men jeg spiser mye fett da ;) Og mye mat om gangen :) Da trenger man ikke å spise så himla mye, så lenge man spiser når man er sulten og spiser til man er mett, så har man den viktigste biten på stell.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.