< Tilbake til oversikten

fiberrik,,,

ayliah sa for siden:

beynner å bli litt lei av klipappen...(gg helseklibrød)..og synes at fibberik med solsikkefrø er faktisk godt;O)
Men...så skjønner ikke jeg helt hvor mange karbo det er i hver skive da.... hehe...s

Noen som vet det??som kanksje spiser fiberrik selv.....skjønner ikke stort av pakningen jeg da....

Nille sa for siden:

1 skive fiberrik med solsikkefrø veier 10 gram. Det er 37 gram karbohydrat i 100 gram, dvs. 3,7 gram karbohydrat i hver skive. Da er fiberet trukket fra. Jeg regner bare runde tall, så jeg regner 4 karber pr skive........

ayliah sa for siden:

Takk skal du ha Nille...ssSå,,egentlig har jeg spist ganske mye karbo idag..3 slike skiver,en kopp options(kakaodrikk...6 karbo pr dl tro?)..en bitteliten bolle med salt og pepper potetgull(usj da) (ingen så det...absolutt ingen..hehe):D
Takk nille..du er så kjapp med svar..s

Summer sa for siden:

Ryvita knekkebrød er også godt. :ja:

Carbokiller sa for siden:

Enig med Lise. Her går det i Ryvita knekkebrød med sesam, samt helkorn knekkebrød. Flere karboser, men hvis man likevel klarer å holde seg innenfor de karbosene man skal ha, så er det et bra alternativ.

Iset sa for siden:

Jeg elsker Rug Sprø jeg, husker ikke hvor mange karber det er i dem, men jeg syns INGENTING slår disse på smak, de er helt fantastiske. Unner meg 2 stk til frokost hver dag. Dagens beste måltid faktisk. :D

nøtta sa for siden:

dytter litt i denne jeg ... kan vi ikke ha en diskusjon på hva som er best av slike ting.... slik jeg har fors¨tått det er det fiberrik, stemmer det ??

Katrine sa for siden:

Jeg spiste fiberrik til frokost i dag for første gang. Syns de var kjempegode! :D
Men jeg gjorde en stor feil når jeg regnet, for jeg trakk fra kostfiberet, noe som gjorde at jeg trodde de inneholdt 3,7 g pr 100g, dvs nesten ingenting! Halleluja tenkte jeg, og langet innpå! Men så leser jeg etterpå at man skal ikke trekke fra fiber her heller, så de inneholde nærmere 4 karber pr lille "knekkebrød:(

Helene sa for siden:

Jeg er veldig glad i wasa fiber pluss, de er en del større. og smaker vanlig grov knekkebrød. 4,7 per stk om jeg ikke tar feil. og så bare 14 kr pakken på rema

nøtta sa for siden:

ja de er kjempegode og særlig med et TYKT lag philadelphia krydder ost mmmm......

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.