Superstar sa for siden:
Jeg er veldig glad i Taco Spice Mix:p Jeg kan bruke den til alt:rolleyes:
Er ganske ny på det her,så det jeg lurer på er om det går fint å spise under ketyolyse kuren?
Håper
;)
Superstar sa for siden:
Jeg er veldig glad i Taco Spice Mix:p Jeg kan bruke den til alt:rolleyes:
Er ganske ny på det her,så det jeg lurer på er om det går fint å spise under ketyolyse kuren?
Håper
;)
Fisken sa for siden:
60 gram karbohydrat pr 100 gram i Taco Spice Mix. Det er mye, tror ikke den er noe særlig på ketolysekuren. En pose på 30 gram tar hele karborasjonen din og vel så det. Prøv Tacokrydderet fra Hindi og tilsett ekstra spisskummin. :)
Superstar sa for siden:
OK:( Hadde håpet.
Jeg fant ikke noe på nettet om det.
Men takk for svaret:D
Gladimat sa for siden:
Hva med å bruke bare halve posen da? :p Jeg også er veldig glad i det posekrydderet der.... :rolleyes:
Nille sa for siden:
1/2 pose =9 karber
Det er en prioriteringssake da. Om man må ha akkurat DEN smaken og finne en filosofi (diett) den mengden karber (9 gram) bare i en beskjeden mengde krydder passer inn -
eller
......å bruke. f.eks. Hindu sitt som ikke har sukker og fortsette på Ketolysekuren eller Skaldeman eller en av de andre ketogene diettene....
Bee sa for siden:
oooooops! Jeg har bare lest at andre spiser taco og tatt det for god fisk at tacomixen var ok.
Jaja...ned i vekt har jeg gått uansett, men nå tror jeg at jeg drar å kjøper Hindu sitt krydder i stedet ja. :p
moinx sa for siden:
Jeg trodde ikke jeg kom til å klare meg uten pose krydderet, men jeg ble positivt overrasket da jeg helte et glass med First Price (ca 6 kh i hele glasset) over kjøttdeigen i panna...
Smashing!!!!!
Gladimat sa for siden:
Ja, jeg må kanskje få tak i Hindu tacokrydder igjen :) Men de gangene jeg har brukt tacomix så tror jeg ikke det har vært så ille. Bruker halve posen på 500 gram kjøttdeig som vi er 4 som deler på. Men absolutt best å bruke Hindu ja - sukkerfritt :) Er så glad for at det finnes fornuftige mennesker somkan hente meg inn innimellom! Takk for hjelpen :D
themonk sa for siden:
Med en blanning av spisskummen og paprikapulver får du akkurat samme smaken (og samme fargen).
Pleier å kjøpe Brecht økologisk krydder på helsekosten. Det er veldig kraftig på smak i forhold til det "vanlige". Litt off topic, men krydder er noe av det jeg syns er mest å hente på å kjøpe økologisk. I alle fall smaksmessig.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.