< Tilbake til oversikten

Avføringsspørsmål- ekkelt... Så vær forberedt!

MorStine sa for siden:

Jeg har nå fått merke det trege greiene på kroppen. :( Jeg som er vant til dobesøk minst en gang pr dag. Og når jeg nå først kommer meg på do, er det to minierter som kommer og deretter slimpå papiret. Er det noe alvorlig galt? Andre som har opplevd dette? Har endel ubehag i magen siden jeg ikke føler jeg får tømt den...:rolleyes: :rolleyes:

Vivendel sa for siden:

Jeg er ikke ekspert men mener å vite at det du nevner er helt normalt. De to substansene burde ha kommet i en blanding, men du mangler nok litt fiber. Mitt heteste tips er å tygge (viktig!) en te skjed med linfrø. Det har gjort under for meg. Tipset fikk jeg av en fysioterapaut som er autorisert til å behandle folk med Atkins. Svelger du linfrøene hele gjør de liten nytte og kroppen får ikke nyttet oljene inni.

Photobscura sa for siden:

Søk på "forstoppelse" eller "hard i magen", så dukker det opp masse tips! Du er nemlig ikke den eneste som har opplevd dette:o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.