Jeg har vært på ketolysekuren i 1 1/2 uke nå, har gått ned et par kilo og egentlig vært ganske flink å spise riktig mat (etter alle de flotte tipsene jeg har fått her inne...tusen takk :)) Teller ikke kh helt nøyaktig, men vil anta at jeg ligger på 15-20 g om dagen.
Men igår ettermiddag var jeg bedt i bursdags selskap, og i en kombinasjon av dårlig viljestyrke og et usedvanlig fristende kakebord, bestemte jeg meg for å "sprekke litt"
Jeg forsynte meg med en liten skål sjokolademousse (ca 2 dl), samt et par tygger med gulrotkake og verdens beste.
Jeg hadde forventet å gå rett ut av ketose, men det rare var at når jeg tisset på stixen ga den utslag på rosa både i går kveld, og idag morges.
Betyr dette at det ikke gjorde noen ting for slankekuren at jeg spiste kaker? Eller er ikke stixene "til å stole på"? Noen som har vært borti lignende?
Stixene forteller om hva som skjer i urinen din. De vet ikke hvor fettet du forbrenner kommer fra. Grunnen til utslag på stix er nok fettet i sjokolademouseen og kakene. Vekten din vil nok stå stille noen dager. I verste fall gå opp litt før den går ned igjen.
Ok, takk for tilbakemeldinger og oppklaring!
Skal ikke spise mere sjokolademousse ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.