tusta87 sa for siden:
Åssen går det med dere?
Hvor mange kg har dere gått ned? På hvor lang tid?
Hva slags kur?
Her går det greit.. Gått ned 7,2 kg på to uker på ketolysekuren:)
tusta87 sa for siden:
Åssen går det med dere?
Hvor mange kg har dere gått ned? På hvor lang tid?
Hva slags kur?
Her går det greit.. Gått ned 7,2 kg på to uker på ketolysekuren:)
donjuanwannabe sa for siden:
Hakke peiling på hvor mange kilo jeg har gått ned totalt i mitt liv, men det er maaaaange!
Har også seff gått opp uhorvelige kg.
Har prøvd det meste av kurer.
Nå prøver jeg en ny livvstil, å bli slank og holde vekta når jeg kommer til min trivselsvekt. Trivselsvekta vet jeg ikke, men jeg regner med under 80 kg.
Tussa sa for siden:
Er ikke under 80 kg lite for en mann?
BiB sa for siden:
Hei!
Holdt på med dette siden 1. november og gått ned 25 kg (men stått stille de siste 6 ukene, og hadde innlagt hvileskjær i jula og påsken). Satser på at det løsner igjen snart, første tiltak for å teste er å kutte ut alt kunstig søtstoff, sjøl om jeg har tålt det før. Tilnærminga er nok nå nærmere ketolyse enn Atkins, sjøl om det var det jeg starta med. Som du sder har jeg laaaang vei igjen, og jeg ser ikke på dette som en kur men en livsstil. Kurer har jeg prøvd før, og de har bare ført meg opp ivekt.
mvh meg :)
Hyper sa for siden:
7,2 kilo er kjempeflott!!
GRATULERER så mye Tusta!!!:):)
Jeg gikk ned 15 kilo fra juli til desember i fjor:)
siden da, har jeg ligget mellom 69 og 70 kilo (+ - )..
Stå på!!
Du er flink:)
Peita sa for siden:
Gratulerer så mye med flott resultat. Jeg startet på Eurodiett 20 mars og har gått ned 20 kilo. Jeg er nå halvveis.:eek:
Chop sa for siden:
WoW!! 20 kilo på tre mnd er jo kjempemye, imponert! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.