Denne dietten er jo til å leve med..
Hadde trodd at det var fryktelig tung å starte men der tok jeg virkelig feil..
Til Nå har jeg gått ned 4,5 kg på en uke :D
SÅ i dag fikk jeg på meg en bukse som er 2 str mindre enn det jeg egentlig bruker...
Har ikke vært sulten eller savnet noe ennå..
Gleder meg bare til å fortsette :heia:
Må signere!! Fantastisk denne kuren her!! Og gratulerer med flotte resultater!:D Er såå stas når klær begynner å bli for store og man passer mindre str:D:D Lykke til videre:)
Gratulerer med vellykket første uke!! Kjempeflotte resultater. Jeg er i fase to på eurodietten men jeg er ganske lei maten. Jeg "sprekker" på min kur ved å spise mat fra Torkils bok, det fungerer kjempe!!! Vekta går kun nedover med denne herlige blandingen. Hurra for Torkil. Lykke til videre.
Grattis! Så kjekt å høre at det går ann å ta av så mye på 1 uke. Selv har jeg bare gått ned 2 kilo på 4 dager, og dette er min 5. dag. Tror nok ikke det blir så voldom vektnedgang på meg , men det gjør ikke noe. Så lenge det går den rette veien er det jo positivt. Skal i bryllup den 30. juni, og hadde håpt å klare å gå ned 6-7 kilo, men det er vel kanskje ikke realisitisk. Vi får se.. Alle kilo( og gram) som renner av et et pluss i margen!!!! :p
Torkil har vært min helt siden jeg startet 1. februar og snart 15 kilo siden.... :D
Da jeg las boka, og ble ønsket velkommen til min siste slankekur samt at jeg ble lovd å ikke gå sulten, trodde jeg at jeg skulle komme til himmelriket.. OG DET ER JEG JO!!!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.