Jeg har kikket litt på alle de deilige oppskriftene her... Fikk tips om att jeg ikke burde bruke ketolyse kuren, da jeg bare skal ned de siste 8kg.. Men att jeg burde prøve noe ala lindberg.
Men da kommer det store spørsmålet, hvordan luke ut de oppskriftene som passer dette opplegget, jeg er nemlig desverre av den typen som helst skulle hatt ting inn med teskje hehehe :)
Så har noen noe tips til meg, så motas det med stoooor TAKK :)
Du kan spise det meste av lavkarbooppskrifter, hovedpoenget med Lindberg er at maten er naturlig og lavglykemisk (du finner en liste over glykemisk indeks i boka), noe de fleste lavkarboere er opptatt av.
Proteinet er hoveddelen av måltidet, så sper du på med grønnsaker og litt fett, og så tilsetter du kanskje litt av grovt brød eller grov pasta eller grov ris.
Oki. så da kan jeg bruke de fleste oppskriftene her, bare putte inn grønnsaker og slikt.. Eller bare ta oppskriftene som de er:)
Har ikke lest hele boken, det er litt fordi jeg har konsentrasjons problemer så det å lese er huff !!
Derfor tenkte jeg att her inne er det jo sikkert hjelp for en stakkar ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.