Dette er min 3. dag på ketolyse, og jeg må si at det faktisk har begynt å gå litt ned på vekten. Sakte men sikkert. Jeg ble også anbefalt av en venninde, så vi er i samme båt hehehe:D . Du skal nok se att det virker på oss også....
Velkommen til deg!!!
Jeps, dette funker!
Deilig å kunne kose seg så fælt på slankekur!!!
[color=purple][/color]
Lykke lykke til!!!
[color=#800080][/color]
[color=purple][/color]
Jeg gleder meg til å få boka som jeg har bestilt, så jeg får satt meg litt grundigere inn i hva Ketolyse egentlig er.
Etter 2 dager på kuren, er jeg endelig "Ketolsk" (heter det det...?), men jeg er bittelitt bekymert over hva jeg skal spise til frokost og lunsj de neste ukene (middag er greit...det er jo bare og kutte ut potetene/risen). Kommer garantert til å bli lei av egg/bacon og salat.
Må vel rett og slett lage meg en liten liste over "ja-mat"....?
Heisann!
[color=darkorange][/color]
Titter innom for å hilse på og ønske deg velkommen!
Om du har utslag på sticks`en så er du i ketose, om det er det du mener;)
[color=darkorange][/color]
Ønsker deg masse lykke til fremover!:blomster:
[size=3][/size]
Jeg har ikke vært inn på dette forumet på over 1,5 år, og har akkurat begynt å gå her inne igjen fordi jeg vurderer å forsøke ketolysekuren på nytt. Sist gang holdt jeg ikke ut særlig lenge....:rodme:
Og så finner jeg den første tråden jeg startet her inne, på side 1!
Jeg startet på mandag. 4 dager siden og jeg er allerede 2 kg lettere.:D
Prøver å holde meg unna karbo så godt jeg kan. Leser nå Skaldemanns bok.
Jeg syns det er kjempeflott med alle tipsene om mat her på dette forumet.:o
Jeg aner ikke om jeg er i ketose, men får vel kjøpe de stiksa på apoteket, men er vel ikke så nøye så lenge jeg går ned?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.