mam sa for siden:
Jeg ser at internettbruken min øker. Og det har jeg egentlig ikke tid til. Jeg tror ikke at jeg er her spesielt mye, men jeg har så mye annet å gjøre. Hus, hage, jobb, to barn.
Husarbeidet er blitt kraftig forsømt i to år, minst. Jeg er lei av panikkrydding 10 min før det kommer besøk. Det består av å stappe inn i plastposer og stappe det på soverom eller i skap. Og så blir det ikke gjort noe mer med det før neste gang det stappes noe oppå.:( Hadde trengt en god, gammeldags rundvask. Vi fylte opp en container på 10 kubikk, men det merkes knapt nok. Nå er det normalt overfylt her, ikke unormalt overfylt.
Typisk, nå får vi gjester kl 15 og ikke noe er klart. Og hvor sitter jeg? På pc'en!
Oppussing - det er masse som kan gjøres. Jeg sitter og ser på pene hus på internett og ønsker jeg hadde det sånn.
Jeg ser at mannen min er like ille eller verre. Det er sånn at vi sitter på hver vår pc, eller så ser den ene tv mens den andre er på internett. Jeg må snakke med han om det. Vi må ha noen rutiner. Vi er ikke tenåringer lenger, jeg blir frustrert av rot og skitt.
Jeg har ferie nå, og vil ikke sose bort den foran pc'en. Skal leve som før bredbånd, da hvert minutt online kostet penger. Skal bare bruke tid på nettbank og slette spam på mailen. Kan ikke la det bli 30 min, og så en time.
Det blir mindre å høre fra meg, men jeg blir ikke borte for godt!:o