Tusta85 sa for siden:
og full i magen.
Men det er ikke fordi jeg har spist for mye.
Sliter littt med toalettbesøkene. :o Noen gode tips?
Tusta85 sa for siden:
og full i magen.
Men det er ikke fordi jeg har spist for mye.
Sliter littt med toalettbesøkene. :o Noen gode tips?
ivalodia sa for siden:
Om det ikke er syklus så er det vel en bivirkning av kuren? eller virkning er mer rett og si ;) jeg vet at det å drikke masse vann er viktig, også for fordøyelsen, men andre tips som ikke er fullt av karbo vet jeg jammen ikke. Jo aktivitet. Og har hørt at er man veldig oppblåst så skal det hjelpe å sitte på huk
moinx sa for siden:
Ingen inner-tier dette her asså, men jeg spiste en hel plate cavalier sjokolade igår, og det satte fart på greiene for å si det sånn...
:p :p :p
Humle sa for siden:
Kan man spise den sjokoladen?? Tror de på helsekosten er litt "Grønn" når det gjelder karbohydrater.. For hun mente i hvertfall at det var masse karbohydrater i den..
Tusta85 sa for siden:
Ingen syklus. Driver ikke med sånt jeg. ;) Orker det ikke.
Er i masse aktivitet hver eneste dag, drikker tonnevis av vann, men likevel.
Jeg reagerer ikke når jeg spiser søtsaker. Annet enn at vekten står stille, og det gidder jeg jo ikke...
ainkie sa for siden:
For meg fungerer det med litt rømme eller fløte.
mofe sa for siden:
Titt her:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=262&highlight=forstoppelse
Stikkord; drikk vann, få i deg nok fett, beveg deg, psylliumfri/kli/fiber
Tusta85 sa for siden:
Kan jeg spise fibertabletter da?
JEg drikker vann, oppmot 5liter om dagen, jeg trener 2timer hver dag. Så det er ikke pga det hvertfall.
Fredrikke sa for siden:
Om dette er bare et akutt problem ville jeg kjøpt Toilax tabl + miniklyster på apoteket. Har og brukt laktulose mixtur med hell. Pass på å få i deg litt linfrø hver morgen , kan gjerne ha lagt i vann over natta.
Tusta85 sa for siden:
Ikke noe akutt problem, det har kommet som følge av kuren.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.