MorStine sa for siden:
Kan kroppen holde igjen vann ved eggløsning også? Siden jeg ikke har hatt noen nedgang på noen dager, lurer jeg på om det er grunnen? Jeg kjenner nemlig j#%lig godt at jeg har el i dag, har mye vondere da enn ved mens...
MorStine sa for siden:
Kan kroppen holde igjen vann ved eggløsning også? Siden jeg ikke har hatt noen nedgang på noen dager, lurer jeg på om det er grunnen? Jeg kjenner nemlig j#%lig godt at jeg har el i dag, har mye vondere da enn ved mens...
Carinus sa for siden:
Hos meg stopper alt opp ved eggløsning, og jeg går saktere ned dagene før mens, enn etter mens.
Smula sa for siden:
Det skulle ikke forundre meg om man kan, ja.
Jeg får for eksempel i perioder mye mer smerter v/ eggløsning enn vanlig mens, så da kan sikkert andre symptomer forekomme også.
Fredrikke sa for siden:
jeg har og mer smerter i forbindelse med eggløsning. kan godt tro jeg samler litt vann da og...:(
MorStine sa for siden:
Jeg og har MYE sterkere smerter ved el enn rett før mens. Hadde sterke menssmerter som ung, men etter jeg fikk barn er det borte. Kjenner at den kommer (ikke minst på humøret ettersom jeg er uten hormonpreparater for første gang siden jeg var 16), det murrer så vidt, men el lår meg helt ut. Har så vondt i noen timer:(
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.