.. nå har jeg lest litt her, litt på ketolyse.no og jeg har vært i bokhandelen og kjøpt Slank med Ketolysekuren.. så nå er jeg megamotivert og har bestilt ketolysetablettene, kjøpt ketosticks, magnesium og sink...
Når jeg leser i boka så bare digger jeg jo all den maten jeg kan spise, er veldig glad i både egg og kjøtt og gulost!! Og tenk så digg at jeg kan gratinere blomkål og broccoli, med bacon og ost da!! FOR EN LUKSUS!!
Kan hende jeg blir veldig spørretrengene her etterhvert, men da er dere vel så snille og greie kan jeg tenke meg.. :p
Hei og velkommen. Er ganske ny selv, bråstartet etter å ha lest her for ni dager siden, er allerede nesten 3 kg fattigere.Man kommer ganske fort inn i dette, det er masse kunnskapsrike og erarne damer og menn her, så bare hyyyyl ut hvis du trenger hjelp og råd!
Lykke til når du starter på mandag! Dette er toppers:D
Lykke til, dette kommer til å gå bra! :) Kos deg med det du kan spise! :)
Et lite tips, finn frem målebånd og ta diverse mål. Etter en stund så kan det være at vekten står stille men måling kan vise at du krymper allikevel. :)
Trixie :)
Hallo og velkommen til dette fantastiske forum. :D [color=green][/color] Du har valgt en super kur, jeg kan bare skryte av den. [color=green][/color] Rop ut viss du har spørsmål, her er det alltid noen som svarer. [color=green][/color] Kjempemasse lykke til :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.