< Tilbake til oversikten

Nettmøte med Gro Rugseth

Spungeworthy sa for siden:

www20.nrk.no/meldinger/webmelding.aspx?prosjektid=1050&type=les

Spis fett og bli slank
[INDENT] Steinar - Oslo: 30.05.2007 kl 13:36 Hei Gro. Jeg er 41 år, 15-20 kilo overvektig Har trent 1-3 ganger i uken, spist brød, pasta, kjøtt, fisk, etc. Nå spiser jeg kun kjøtt, fisk, og fett, samt grønnsaker. Trener ikke og vekten går ned. Hvorfor kan ikke dere leger se og anbefale dette?
[/INDENT]gro rugseth: Så bra at du har funnet noe du er fornøyd med. Fint om folk fikk tillit til egen erfaring med mat og bevegelse slik du viser til at du har fått. Om det skal være kjøtt eller potet har jeg lite kunnskap om. Gro

---Lite kunnskap, ja. Der har vi det.

nalana sa for siden:

Rart at det ikke står noe om hvilken forutsetning hun har for å svare på slike spørsmål! En tittel eller noe. Det blir litt sånn "og hvem søren er Gro Rugseth"!

nalana sa for siden:

Åja vel ja, men du behøver ikke himle så fælt med øynene Mofe, for den beskrivelsen står nemlig ikke i den linken som ble referert til i første innlegg.:cool: ;)

Nille sa for siden:

Tror faktisk det var damens tittel og bakgrunn i forhold til de kunnskapsløse svarene hun ga som var årsaken til himlingen !

nalana sa for siden:

Det tror jeg også når jeg ser nærmere etter, men jeg synes det var litt morsomt om ikke også.:)

mofe sa for siden:

:ja:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.