< Tilbake til oversikten

Mmmm sjokolade med 0 karbohydrater.

#1

Iset sa for siden:

www.proteinfabrikken.no/aspx/produkter.aspx?t=372&g0=0&g1=38

Vet ikke om de er gode, men den med MINT hørtes snadder ut.... Eneste aberet er jo at du MÅ kjøpe dem i pakker på 24 stk, da blir det mye penger på en gang, og jeg vet med meg selv at jeg spiser alt på en gang, sjokolade er nemlig som narkotika for meg, jeg tuller ikke!!
Jeg klarer ikke å stoppe... så å kjøpe mye på en gang er umulig for meg. :eek:


#2

Nille sa for siden:

Den har karber den ja, iallefall hvis det er CarbRite. Men det er i form av maltitol (kunstig søtstoff) Dvs. for mye sjokolade = besøk på porselens trona etterpå !

Jeg har lest på et eller annet forum at de smaker dritt, så ikke kjøp så mange om gangen før du er sikker på at du liker dem !!

Skal prøve å finne det jeg leste og klippe det inn her.
Hvis du kjøper, - rapporter her da, så vi får høre om det er noe å kjøpe mer av !

:klem:


#3

Iset sa for siden:

Jeg tviler på at jeg kjøper, du kjenner jo til den "gode" virkningen jeg får av maltitol hehehe. Dessuten er det jo 24 stk i en pakke, og gjett om jeg kommer til å havne rett i grava? Kommer til å eksplodere!


#4

Maz sa for siden:

Jeg kjøpte noen "bars" fra proteinfabrikken det trenger ikke være der samme men de smakte utrolig grusomt.


#5

Zoë sa for siden:

De nye Lindbergbarene er gode, og kjempefine som mellommåltid on the run!

Men det er 10 karber i hver,da, så en må være litt forsiktig....


#6

Iset sa for siden:

Mener du karamellbaren eller eurodiet-barene? Jeg syns karamellbaren var sånn midt på treet, likte den egentlig ikke helt.... Men eurodiet-barene er kanskje bedre... Faren er at jeg spiser flere enn "tillatt", er sjokolade-junkie. :eek:


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.