< Tilbake til oversikten

Konferanse 19. juni

nøtta sa for siden:

wow !

Sprudle sa for siden:

I know! :D Det er en fest for lavkarbo-groupies!

mcfrogner sa for siden:

Litt spesiell dag da.. en tirsdag lixom :cool:

Sprudle sa for siden:

Ja, ikke sant. Burde jo vært lagt til en helg. Jeg jobber helgen før og vurderer å avspasere den dagen. Hadde vært utrolig gøy å få med seg den gjengen servert på ett brett :D

Sprudle sa for siden:

Ringte nettopp arrangøren, og han sa at det etter dagens program vil bli tatt initiativ til oppstart av et alternativt diabetesforbund. Lurer på om det har noe med dette å gjøre: www.matoghelse.no/index.php?id=431704

Borealis sa for siden:

Jepp, har det!
Jeg har meldt min interesse som medlem i den nye diabetes-foreningen. Blir neppe med som noen "ressurs"/rådgiver, men dog!
Anbefaler flest mulig å melde seg inn i denne dia-foreningen.
Fikk tildelt utkast til vedtekter, og det primære målet er altså å jobbe i mot diabetes, overvekt og andre tilstander (insulinresistens/metabolsk syndrom), ut fra andre kost/ernæringsfilosofi enn den statens ernæringsråd trer over hodet på folk!
Virkemidlet er å oppmuntre og anbefale et kosthold som inneholder en størst mulig andel ferske, naturlige matvarer med et begrenset innhold av karbohydrater og med lav glykemisk belastning.
Come join! :spent:

Ullabulla sa for siden:

Dette virker meget interessant
Hvordan meldte du din interesse?. Finner ikke noen link hvor man kan melde seg.

Borealis sa for siden:

Lurer på at det var på mat og helse sine nettsider? Eller var det et blad...? gruble-gruble

Sprudle sa for siden:

"Lesere som har spørsmål om initiativet eller som ønsker å delta i gruppa, kan inntil videre sende en e-post til Marianne på: [email][email protected][/email]."

Summer sa for siden:

Dette står om dere går inn på reklamen øverst på siden her. Der finnes program også. :)

Valeriana sa for siden:

Seminaret ser interessant ut. Har lyst til å dra dit, men det var ganske dyrt for en fattig student. Må tenke over saken. Selve dagen passer bra for da har jeg nylig hatt eksamen og har fri resten av sommeren

Eilan sa for siden:

Hoi! Det hadde vært helt fantatisk! Men jeg kan ikke... det må bli neste gang. Wow, kommer til å bli litt av en dag for dere som går!

tech sa for siden:

Dette så veldig interessant ut! Men for meg som allerede vet endel av dette og ikke har noe inntekt for tiden så må jeg nesten droppe dette.
Jeg tipper dette kunne vært fint for å opplyse de som tviler på lavkarbo, men synd at det koster endel for jeg tviler at noen som ikke allerede har blitt overbevist vil delta på det.

Manina sa for siden:

Godt poeng, tech.

Kommer heller ikke til å delta på grunn av økonomien.

Sprudle sa for siden:

Jeg har meldt meg på og gleder meg som en liten unge! :D

Manina sa for siden:

Så spennende! Håper du får stort utbytte av det! :)

sma sa for siden:

Åh, hadde vært utrolig bra å kunne deltatt på dette! håper de tar en Norgesturne

Kula sa for siden:

hehe, de kunne dratt på turné og kalt seg "The Traveling Lowcarbos"

sma sa for siden:

Ja! Dødsbra! :D

Trixie sa for siden:

Nå har jeg fått bekreftet påmeldingen. :) Skal bli litt interessant å høre på de forskjellige og ikke bare lese rundt omkring. :)
Lavkarbomat blir det og. :D
Trixie :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.