< Tilbake til oversikten

Ferdig med induksjonen -hva nå?

Et bedre liv! sa for siden:

Er ferdig med tre måneder i ketose. Har gått ned de kiloene jeg ønsket, og fryder meg over at denne fantastiske kuren finnes! :D

Nå skal jeg starte med lettere mat. Ser det er mange som fortsetter med lavkarbo, for eksempel Fedon- mat. Det jeg lurer mest på er brød. Ser ikke for meg at jeg kan komme til å klare å bake eget brød resten av livet. Kan jeg kjøpe det på butikken? Eller er det fy-fy? ( Feks. Fedon Lindberg) Og hvor mye kan jeg da eventuelt tillate meg på en dag? ( 1 brødskive til frukost og 1 til lunsj??)

Ja, jeg er veldig glad i brød, men har ikke tenkt å fråtse i det, siden jeg nå ser hvor godt kroppen har hatt det uten disse månedene :)

Håper det er noen som kan svare her.

donjuanwannabe sa for siden:

Hvis du skal spise brød så tror jeg også 2 skiver holder pr. dag. Velg det groveste.

Ellers kan du jo velge i flere matvarer nå: frukt, mere grønnsaker, mørk sjokolade

Og for ikke å snakke om Nøtter!

Trixie sa for siden:

Fedonbrødet har kun 18 karber pr. 100 gr. og det blir ikke mange karber pr. brødskive. :)
Trine :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.