hjelp
har lest en del her inne, å i dag begynner jeg.
rakk ikke frokost i dag ,spiste 1 tomate.
lunsj/kveldsmat- eggerøre med fløte lagte av 4 egg å deler dette på 2
stekte i meierismør 1 sjamoinjung ,sqaus å brokkoli
2 sneier røkelaks, dette er også kveldsmat tenkte jeg
middag kylling å ??stekt brokkoli å sjampinjong??
har drukket mye kaffe da, er veldig glad i kaffe ,drikker minst 1 liter. må prøve å minke på dette , men jeg må ha kaffe.
'
hvordan høres dette ut?dere som kan dette er dette nok???
Ser greit ut dette. Husk at tomat er tung, og har en del karber i seg. Veier du grønnsakene slik at du har kontroll på hvor mange karber du får i deg på en dag? Det er veldig lurt å gjøre.
Viss ikke du har boka, anbefaler jeg deg på det sterkeste å kjøpe den.
Jeg bruker smørstekt blomkål og brokkoli som potet. Kjempegodt.
Lag deg gjerne en blanda salat til lunch, men salat, skinke/kylling, ost, litt løk/vårløk. Gjerne litt olje på. Det er digg.
Viss du ser på bindersen foran Gerds journal, så ligger det 4 ukeplaner som jeg bruker. Kanskje den kan være til hjelp :)
Var inne og kikket jeg også, Gerd.
Hvis en kan følge din plan (og det tror jeg man kan :) ), ligger jeg forholdsvist likt matmessing sett, men jeg må ha noe utover kvelden også, altså. Spiser middag i fem-tiden stort sett. Har hatt mye hygge med baconcrisp og geléen til Heistad.
Men nevnte du noe om knekkebrød eller noe sånt? Er det noe der ute en kan spise...?
Det gikk en del i ost hos meg på kvelden. Eller egg... Jeg lagde hjemmelaget knekkebrød en gang, oppskrifta her : forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=11570 Heilt greit dette knekkebrødet:)
Ok, takk skal du ha.
Har ikke kommet så langt at jeg har begynt å bake ennå. Jeg er alltid ute etter lettvindte løsninger, blir nok ingen ideell husmor noen gang. ;)
Gubben har spist fiberrik med solsikke, 3,7 karber pr plate. Massevis med pålegg på...:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.