annemo sa for siden:
hm lurer på en ting ,
har sjønt at en må ha proteiner fett , men hvor mye , ?
føler det blir så feil å ha fløte i eggerøra. pleier å ha vann,
hvordan vet en at en får nok av det andre, at kroppen ikke går på sparebluss?
annemo sa for siden:
hm lurer på en ting ,
har sjønt at en må ha proteiner fett , men hvor mye , ?
føler det blir så feil å ha fløte i eggerøra. pleier å ha vann,
hvordan vet en at en får nok av det andre, at kroppen ikke går på sparebluss?
Gerd sa for siden:
Hvilken filosofi følger du? :)
annemo sa for siden:
ketosekuren
annemo sa for siden:
ketolyse kuren tror jeg det blir, tror den ligg mer for meg,
Gerd sa for siden:
Oki.. :)
Jeg har gått på den siden februar og anbefaler den virkelig.:D
Det er karber vi teller først og fremst. Jeg har ikke tatt høyde for hverken fett eller proteiner. Har jeg laga en kyllingmiddag, så har det blitt en kyllingfilet(stekt i smør) blomkål/brokkoli(stekt i smør) og sjampinjongsausen fra ketolyseboka. Da vet jeg at jeg får i meg nok grønnsaker, fett og blir mett.
Har du ketolyseboka? Viss ikke anbefaler jeg deg virkelig å kjøpe den. Jeg bruker den flittig.
I begynnelsen er det litt motstidende å bruke masse smør og fett, men det vil gå seg til. :)
Summer sa for siden:
Da foreslår jeg at du enten går på biblioteket eller bokhandelen og låner boka til Torkil Andersen, og leser den. I ketolysekuren skal du vel ha 15 g karbohydrater. Er det mye du skal ned? (Hvis det ikke er så mye, så vil jeg ikke anbefale deg å bruke ketogen kost.)
annemo sa for siden:
takk for kjape svar, mannen skal innom bokhandleren på veg hjem å kjøpe boka viss de har.
håper håper:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.