< Tilbake til oversikten

Klarte ikke å ta noen ketolysepause allikevel

Dolly sa for siden:

Jeg begynnte å skulle ha pause i helga å gå over til fedon, men i går måtte jeg bare komme meg tilbake på ketolyse igjen..

Magen har krympa selv om jeg har gått litt opp i vekt.. rart det der..

i går morges var jeg 74,0 kg.. og i dag var jeg 72,3 etter en dag med ketolyse i går..

litt skremmende å gå så fort opp i vekt.. av fedonmat

kommer nok til å måtte gå ned et par ekstrakilo før jeg gir meg sånn jeg har litt å gå på

Fisken sa for siden:

Du har vært en inspirasjon for mange her (inkludert meg selv). Jeg så magebildene dine tidligere i dag - helt fantastisk forandring. Glad for å se deg tilbake på ketolyse. :)

touran sa for siden:

Godt å ha deg tilbake, vennen :D

Tuttan sa for siden:

Mener å huske at kroppen holder på mer vann når man ikke er i ketose lenger, så to kilo opp er helt å forvente når man spiser litt mer karbohydrater.

Ikke noe å la seg skremme av :)

mam sa for siden:

Stå på!!!:blomster:

donjuanwannabe sa for siden:

Jeg ville heller tatt utgangspunkt i Ketolyse når jeg ble slank også - eller 5 kg unna ditt vektmål. Kanskje istedet for å gå over til en annen filosofi heller øke i grønnsaker, spise frukt og bær, kanskje litt mørk sjokolade, og nøtter. Men det er meg da. :) Nå har du lært Ketolyse og det kan være lurt å fortsette på det med noen justeringer som nevnt.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.