Hei jeg har selvfølgelig ikke tenkt å være i ketose det er derfor jeg spør
Hvis jeg spiser mye frukt og bær og knekkebrød så vil jeg jo ikke være i ketose...
Lurer bare på om den maten jeg har skrevet over her.. med knekkebrød og ketolysemiddag.. om det vil gå eller om det blir for mye fett sånn jeg legger på meg
Hvis du spiser Ketolyse middager med masse fett, og i tillegg spiser masse karber vil du gå opp i vekt!!
Jeg tror nok jeg ville gått over til enten Fedon, eller "vanlig norsk, sunt kosthold"! :):)
Det stemmer at fett + masse karbohydrater er både usunt og fetende, men det høres ikke ut som du har tenkt å spise "masse" karbohydrater, så jeg synes det høres helt flott ut! Jeg kommer nok til å spise omtrent likt som deg i mitt neste svangerskap, altså spise rugsprø, fiberrik eller fiberpluss med masse fett pålegg på, og unngå sukker, poteter, hvit ris og hvit pasta (og selvsagt begrense de grove produktene en smule også). Kommer til å spise litt frukt og masse grønnsaker. Tror det er en fantastisk bra måte å spise på som gravid, og at det vil forebygge både svangerskapsdiabetes og svangerskapsforgiftning. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.