...da vi møtte han på handletur i Sverige i går. Der lå det jo nesten bare kjøtt, og av det en god del bacon. Dette syntes han nok så gæli ut :eek: (han spøkte, men han mente det jo). Jeg sa som sant var at "her er det mye fett, for karbohydrater er vi redde for". Da lo han godt. He he. Ble ikke det minste fornærmet, jeg. Han skjønner vel ingenting når vi dukker opp slankere enn noen gang i juleselskap om noen måneder. ;)
Ja, det er ikke til å kommer forbi at man møter en del uforstand fra folk som ikke kjenner lavkarbo-kosthold. Men, som du sjøl sier, når resultatene blir synlige, får pipa en annen lyd!
Hehe mange skjønner ikke helt dette og sånn er det bare. Jeg har hele tiden vært flau når jeg har handlet fløte, oster, bacon, seterrømme osv som overvektig, fordi man FÅR endel blikk som sier sitt. Man må bare gå foran som et godt eksempel og virkelig vise at det nytter. Ingenting funker bedre på kritikerne enn det. :D
Jaja, så lenge han ikke legger seg mer opp i hva du kjøper, så.
Selv føler jeg meg riktig så sunn når jeg handler, jeg. Ok, så er det ikke lettprodukter jeg kjøper, men det følger jo med masse grønnsaker og rent kjøtt, så jeg skammer meg iallefall ikke over å vise fram handlevogna mi.
Det må ikke dere gjøre heller!
:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.