Fredrikke sa for siden:
:visemuskl
er det noen her som driver med pilates ???
og kan fortelle meg om det er sant at kroppen har endret seg etter 20 ganger....????
Fredrikke sa for siden:
:visemuskl
er det noen her som driver med pilates ???
og kan fortelle meg om det er sant at kroppen har endret seg etter 20 ganger....????
Fredrikke sa for siden:
har ingen drevet med pilates her og vil dele sine erfaringer ???
Summer sa for siden:
Jeg har prøvd både hjemmevideo og veiledet time på studio med Pilates, og jeg hadde veldig god effekt av det. Første gangen jeg hadde prøvd videoen, så kom mannen min inn dørene, mønstret meg opp og ned, og spurte om jeg hadde trent pilates, for holdningen min var bare helt utrolig. :D
Men jeg vil absolutt anbefale å få veiledning på et studio om du har mulighet til det. Jeg hadde mye større utbytte av det, og hadde faktisk missforstått noen små nyanser som utgjorde forskjell på øvelsene fra videoene. Selv om de også var supre. :)
Fredrikke sa for siden:
nå har jeg gjort umma min første pilates trening ! kjenner det i kjernemusklene !:) det finnes så mange DVD nå , har bestilt en fra Pilates room .
Hvilken har du ?
mam sa for siden:
Måtte du betale et årelangt medlemskap for å komme på studio og få veiledning? Jeg har ikke økonomi til det. :( Men tenkte at en time med veiledning kunne jeg ha råd til.Hvor får en billigste dvd-er? Finnes det dvd+pilatesball billig noe sted? Jeg har lurt litt på trening med ball.
Carisma sa for siden:
Jeg har også den fra pilates room, syns den er bra, og de forklarer godt. Selv om det går litt fort i svinga for meg innimellom :D
Men det er fordelen med dvd da, kan gå tilbake og se det en gang til. vanskelig i sen sal å spole tilbake veilederen... :rolleyes:
Fru R sa for siden:
Jeg har Winsor pilates dvder . Jeg har aldri trent pilates annet enn hjemme, og det hender stadig at jeg føler en bedring i stillinger osv.
Jeg har også trent med ball og det er effektivt det og ;)
Det jeg liker med pilates er at en kan kjenne forbedringer fra første til andre gang man trener og at det ikke er masse hopp og sprett :p
Summer sa for siden:
Jeg har The power of pilates, og jeg betalte per time på undervisning. Hadde bare noen få, for jeg bodde ikke i byen der jeg var (Bergen).
Carisma sa for siden:
Jeg har power of pilates også, pilates room er nok endel bedre syns jeg.
sunbeam sa for siden:
Pilatespilotene tilbyr ulike kurs, tror ikke man trenger å binde seg for et helt år.
pilatespilotene.no/
Spungeworthy sa for siden:
Eller man kan laste ned f.eks. Pilates for Dummies gratis fra nettet..:D
Fredrikke sa for siden:
he , he da er treningsøkt nr 2 ferdig , bare 18 ganger igjen til jeg skal se forskjell....:D
Smula sa for siden:
Trener pilates her også, men har bare gjort det i en måned, så jeg er ikke oppe i 20 omganger ennå.
Hvor langt er det programmet dere andre følger?
Jeg slenger på litt sit-ups til slutt, og da er jeg opp i 25 minutter.
Nille sa for siden:
Har trent pilates to tre-ganger i uka i et par år. Alt fra 1,5 times programmer til 30 min. Har ført dagbok på det, men har glemt det bort en stund.
se gjerne på Nilles Pilates Dagbok ogNilles Nye Pilatesdagbok
At man får en ny kropp etter 20 ganger er vel noe overdrevet, men Joseph Pilates sa at du selv ville merke forkskjellen etter 10 ganger, etter 20 vil andre merke forskjellen og etter 30 har du ny kropp.
Vel, jeg har trent noen hundre (om ikke tusen) omganger etterhvert, og både jeg og andre har merket forkskjellen. Men NY kropp.... nope, det er har jeg ikke fått.....:D
Fredrikke sa for siden:
er det altså ingen reklamer som holder det de lover....:eek:
30 ganger - ny kropp - har sett det svart på hvitt flere ganger...
er sjokkert....:eek: :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.