< Tilbake til oversikten

Noen spørsmål fra en nybegynner

annemo sa for siden:

begynnte i går så fint , alt gjikk bra, men jeg var sulten hele tia:confused:

tok et kake stykke i går kveld, er farlig å ha slikt i kjøleskapet, får besøk i dag så den forsvinner etter det, .
går på med krum hals i dag , jeg skal klare det jeg skal .
men er det meningen at jeg skal være sulten i begynnelsen? spiste mye kylling til middag i går med salat, men jeg ble fort sulten igjen,

å jeg trodde jeg tålte egg bedre nå, men det gjør jeg ikke merket jeg, satt på do mye i går:o spiste totalt 4 egg i går, å det var for mye.
lagte eggerøre med sopp sposj, å røkelaks.det var kjempegodt, men jeg må finne et altarnati til egg, finnes det?

boka var utsolgt her, må bestille den

Fru R sa for siden:

Kanskje du bør spist noe med mere fett ?
Jeg blir fortere mett av kyllinglår enn kyllingfilet feks...
Og bacon spiser jeg endel av, det er kjempe godt på kvelden om man er litt små sulten :-)

moinx sa for siden:

Jeg var oxo sulten i begynnelsen, men det tror jeg er fordi man tenker på mat hele tida, Lurer på hva som er riktig, hva du skal ha til neste måltid etc....sånn var det iaf for meg.
Dette gikk over da jeg kom i ketose, (etter ca 3 dager) da var plutselig ikke mat så intressant lenger!!
Gi det et par dager til du!

leeide sa for siden:

Jeg er og ganske ny på det her, begynte 23.mai. Men jeg har ikke vært sulten i det hele tatt! Jeg har spist meg mett og god hver dag og har gått ned 7 kg :)

Har holdt meg til kjøtt, egg og salat og enkelte grønnsaker som blomkål, og synes det går kjempefint.

Det er sikkert lurt å ha en eller annen form for bok, men det har ikke jeg giddet å kjøpe meg. Tenkte jeg skulle prøve for meg selv først.

Masse lykke til! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.