< Tilbake til oversikten

Noen som vet hva som feiler meg?

#1

Iset sa for siden:

Hver morgen når jeg står opp, er jeg så stiv i beina, altså selve føttene. Jeg må gå med hakkede korte skritt inn på badet. Etter ca 5-10 minutter er alt som normalt igjen.

Har en mistanke om at det kan være jeg har enormt med vann i kroppen, kan dette være årsaken? Husker da jeg var gravid, da hadde jeg jo svangerskapsforgiftning og så ut som en ballong av vann, virkelig skremmende, og da var jeg helt stiv i leddene. Klarte ikke bøye fingrene.


#2

Nille sa for siden:

Sannsynligvis blodsirkulasjonen som ikke er helt på topp om natta. Da samler vannet seg og du blir stiv i beina. I perioder sover jeg faktisk med støttestrømper, - og jeg har forbud mot å reise med fly UTEN støttestrømper. På grunn av dårlig blodsirkulasjon og fare for blodpropp.

Hvis du orker å ha dem på, anbefaler jeg deg å kjøpe skikkelig støttestrømper hos en bandagist - sånn helse butikk hvor de har sånt. Finnes en i St. Olav kvartalet i Stavanger....rett ved inngangen til legen min.

De får iallefall blodsirklulasjonen igang og er et "must" i min feriekuffert !

:klem:


#3

Iset sa for siden:

Tusen takk. Det var et godt tips! :klem:


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.