Smile sa for siden:
Hva koster ketosesticks?
Smile sa for siden:
Hva koster ketosesticks?
Distrea sa for siden:
ketostiks på apoteket koster ca 60 kroner
Carisma sa for siden:
:confused: Da ble jeg lurt! min kosta 93,50 for 50stk...
donjuanwannabe sa for siden:
for mye.
Torkil sa for siden:
69 kr på www.ketolyse.no MEN så kommer det jo porto og eksp på 89 kr på alle ordrer uansett mengde, så hvis du bare skal ha stix blir det billigst på apoteket.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Distrea sa for siden:
Syns ikke det er så ille jeg... holder jo en evighet, med mindre man tester hver gang man tisser da;)
Monen sa for siden:
Det finnes en type som måler noe annet i tillegg til ketoner, det har den prisen.. Noen apotek har kun den typen.
Carisma sa for siden:
Ja, den måler sukkerinnhold i urinen også. Så det finnes typer som bare måler ketoner? Har den bare en firkant da eller? Min har tre.
Monen sa for siden:
:ja: En firkant, ja :)
Photobscura sa for siden:
Hvis du sier du skal ha KETOSTIX, og ber dem eventuellt bestille, så får du den rette.
Monen sa for siden:
Gjorde ikke jeg...Ba om ketostix, og oppdaget når jeg kikket på den senere at jeg hadde fått den andre. Gikk tilbake for å bytte, men de hadde bare den dyreste typen..
Photobscura sa for siden:
De kan alltids bestille, da. Bare be dem om det, og si at det er viktig at du får den rette typen.
Men kan jo hende at den andre som dere snakker om er like god, de hadde den da jeg skulle kjøpe også, men jeg ba dem likevel bestille.
Ellers har de dem vel på Ketolysekuren sin nettbutikk.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.