< Tilbake til oversikten

Hvor sent er det "tillatt" med kveldsmat?

MorStine sa for siden:

Jeg lurer litt på det, for i går tror jeg det ble litt for sent. Kl 2230 spiste jeg kvelds, fordi jeg var på foreldremøte.

Hvor går liksom grensa? Vil jo ikke ødelegge noe.

Siljevanilje sa for siden:

man skal spise når man er sulten, uavhengig av klokkeslett :D

så jeg har både spiste frokost klokken 0500 en dag og kvelds/nattmat kl 0300 en annen dag ( natt).

enkelt å greit :ja:

Kristian sa for siden:

Hvor sent er det tillatt med foreldremøte da?
Det ideelle er vel å ete ca to timer før du legger deg.

MorStine sa for siden:

Foreldremøter burde i grunn forbys;) Neida...
Var nesten så det ble to timer før jeg sov i allefall. La oss rundt tolv, men sovna vel ikke før 0045...;)

Gerd sa for siden:

Mitt råd er å spise når man er sulten. Det har i allefall jeg gjort :)

Smula sa for siden:

Den generelle regel er vel kl 20, men jeg har ikke hørt om noe sånt på denne kuren. Før jeg begynte på ketolyse, kunne jeg ikke spise noe særlig etter den tiden, for da ble jeg bare uvel etter at jeg hadde lagt meg.
(Merkelig det forresten - jeg kunne spise og være helt fin, men så ETTER at jeg hadde lagt meg, ble jeg plutselig kvalm, som om det faktum at jeg kom i horisontalen utløste det - noen som har opplevd det samme?).

Hursomhelst - etter at jeg begynte på ketolyse har jeg spist like før jeg skulle legge meg, uten problemer. Til og med brie, har jeg maulet i meg før jeg har gått til sengs, og før var det helt DREPEN på kveldstid!

Nille sa for siden:

Det er jeg 100% enig i !!
Så legger du deg rundt 24.00 er siste måltid ideelt sett kl 22.00

MorStine sa for siden:

Takk alle sammen!!!

Jepp, titt og ofte!!! Halsbrann og kvalme!

Carisma sa for siden:

da sliter jeg, som nesten aldri får spist middag før 8-halv 9 :eek:
Men spiser ikke kveldsmat som regel da...

Smula sa for siden:

Men så lenge du ikke føler ubehag ved å spise middag såpass, er det vel bare å holde på.

moinx sa for siden:

Jeg spiste oxo rundt klokka 23 igår...gjør det ofte uten problemer!:)

Jepsi pepsi!!:) Signerer den!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.