MorStine sa for siden:
Bare lurer. Sitter og skal bestille fra nettbutikken nå... Hva MÅ jeg ha? Vet jeg må ha alle tablettene ,men ellers?
MorStine sa for siden:
Bare lurer. Sitter og skal bestille fra nettbutikken nå... Hva MÅ jeg ha? Vet jeg må ha alle tablettene ,men ellers?
mofe sa for siden:
Har du boka? :)
Iset sa for siden:
Du TRENGER jo ikke soyaprotein, men om du vil lage feks. pizzabunn, brød osv så trenger du det jo. :)
MorStine sa for siden:
Nei. Den kommer nok i morgen vil jeg tippe:)
MorStine sa for siden:
Da har jeg bestilt tre typer kosttilskudd (husker jo ikke hva de heter, men tror det var alle typene), soyaprotein og bakemix. boka har jeg allrede bestilt på Bokkilden.no, der kostet den 218 og det er portofritt levert derfra:)
Nillomien sa for siden:
Anbefaler deg å bestille fra norkost.. mye mye billigere.. får soyaprotein=)
MorStine sa for siden:
Ah... To late, men da husker jeg det til neste gang...
Nille sa for siden:
Nei du trenger ikke soyaprotein. Vil du bake trenger du en melerstatning og da er myseprotein like greitt. Men du MÅ ikke bake heller.
Georgine sa for siden:
Man trenger det ikke, men du verden så enklere verden blir med litt av det i hus :lol:
Torkil sa for siden:
Hei
Les
OM NETTHANDEL på www.ketolyse.no der står hva du trenger og hva som kan være kjekkt å ha, deriblandt soyaprotein.;-)
Torkil
MorStine sa for siden:
Jaja, jeg kjøpte hele sullamitten unntatt bok, dvd og de greiene som ikke er til å putte i munnen... Så da ble det litt penger svidd av i dag, alt for en flottere kropp i framtiden;)
Torkil sa for siden:
Hei
Det er et visst missforhold mellom din "filosofi" og det som står over :p
Men jeg regner med du allerede har boken :)
God Pinse
Torkil
MorStine sa for siden:
Ja, boken hadde jeg alt bestilt et annet sted. Misforhold?:p Tror jeg er ganske godt i gang med ketolyse, selv om jeg ikke har lest boka. Fått masse hjelp og tips her og kiloene raser av, så noe rett gjør jeg nok;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.