< Tilbake til oversikten

Et ticker spørsmål....

kelly sa for siden:

Mulig noen har spurt om dette før, men kunne ikke finne noe da jeg søkte....men altså, hvordan får dere tickerene til å bare vise vektapet, uten å måtte kringkaste vekta mi for alle og enhver?? Altså at telleren begynner på null og frem til målet mitt?? Har prøvd og prøvd å få det til, men enten så blir det feil vei, at den viser oppgang, eller så får jeg bare beskjed om at tickeren ikke godtar targetvekt mindre enn 46kg....hva gjør jeg galt?? Kan dere hjelpe en stakkar her?? :D :D

Photobscura sa for siden:

Jeg troooor kanskje du må gjøre sånn som meg, og bruke valget som heter "exercise ticker", så fyller du ut verdien selv, som jeg har fylt i cm. Da går du fra antall kilo du skal ned, og nedtelling til null, og har fortsatt vekta di tett til brystet:)

Carisma sa for siden:

Du må velge track weight change, også skriver du delmålet ditt i stedet for hovedmålet. F.eks ti kilo ned fra der du er. Sånn jeg har gjort hvertfall.

plysjhai sa for siden:

Jeg har skrevet helt vanlig jeg, bare fylt inn i feltene også har det kommet opp slik...

kelly sa for siden:

Ahh......der var cluet:p :p Tuuuusen takk, da fikk jeg det til!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.