< Tilbake til oversikten

Er dere på Facebook?

nalana sa for siden:

Har nettopp registrert meg der inne fordi jeg ble nysgjerrig av alle skriveriene som har vært. Finner desverre få gamle kjente der inne selv, men det kan nok ha med alder å gjøre. Dette fenomenet er kanskje mer populært blandt de yngre.
Hva jeg vil med dette, jo jeg vil gjerne at i hvert fall dere som jeg kjenner litt registrerer dere og gir meg et lite pip slik at jeg kan få litt lengre venneliste.:o
(Har jo vært i kontakt med noen av dere på mail, og da er vi jo ikke anonyme for hverandre lenger)

Ellers, så må dere bare diskutere fritt dere som er registrert der inne:)

Sprudle sa for siden:

Joda - er på Facebook jeg også, men bruker langt mer tid her inne (og har det adskillig mer gøy :D ).

Carisma sa for siden:

Jeg vet ikke det, jeg har funnet opptil flere tidligere sjefer og kollegaer langt opp met de 60, og foreldra til venner av meg og sånn :rolleyes:

nalana sa for siden:

Det var ikke verst. Jeg skal nok gi det en sjanse, finner sikkert flere etter hvert. Synes det er så vanskelig med gamle venninner som har gifta seg jeg. Aner jo ikke hva de heter lenger:confused:

Carisma sa for siden:

Trikset er å lete etter skolen man har gått på, stedet man er fra, jobber man har hatt osv. Da finner man ofte kjente via det. Hvis du søker på navnet på skolen så kommer det antagelig opp en gruppe.

nalana sa for siden:

Det gjorde ikke det for meg, men kanskje jeg må søke fra den norske gruppen?

Carisma sa for siden:

Da er det nok ingen som har oppretta det enda, du kan jo forsøke å lage en gruppe slik at andre finner den :rolleyes:

lokkebiff sa for siden:

Mentos her inne har opprettet en gruppe som heter LAVKARBO!!! Flott Mentos!!;)
[font=Comic Sans MS][/font]
Everybody: JOIN!!!

Carisma sa for siden:

Tror jeg venter litt, har litt for mange gamle venner og kollegaer jeg ikke vil diskutere kosthold med på lista mi :D man ser jo grupper andre melder seg inn i....

Sprudle sa for siden:

Hur bra som helst! Søkte etter en sånn gruppe her om dagen, men fant ingenting. Har joina nå - eller i det minste spurt om å få være med... :o

Dolly sa for siden:

Bra dere fant gruppa laget den lukka sånn at man må søke oss inn:)

er det noen flere som vil være admin?

lokkebiff sa for siden:

Til (utålmodige) Sprudles stooooore fortvilelse....:lol:

Sprudle sa for siden:

He, he...det tok heldigvis ikke så lang tid som fryktet. Du vet hva de sier om tålmodighet; det er en dyd, og er det noe jeg ikke har vært på mange år, så er det dydig... fnis :p

Aline sa for siden:

aha, da er det nalana jeg nettopp addet :D

Iset sa for siden:

Jeg er der ja. :D Har mange herfra på vennelista. Har endel opp i 40-50 år og mer på lista, så det er ikke bare unge folk der inne.

Jeg har funnet igjen 90 % av klassen min på barneskolen, det er såå gøy. :D

stinasol sa for siden:

jeg er aktivt på facebook,har lagt inn søk på lavkarbo nå
jeg heter sylvia foresten :)

Dolly sa for siden:

Ja jeg måtte bare komme meg hjem fra skolen... skal legge inn forløående..

Noen andre pcholikere som vil hjelpe meg å være admin og godkjenne nye brukere forløpende:)

Titti sa for siden:

Jeg er innom på facebook og har fått meg noen venner ;) Skal søke på lavkarbo senere og se hvem jeg finner :ja:

monki sa for siden:

ja!

moinx sa for siden:

Facebook er genial, og skummel......Pc'en opptar mesteparten av tida mi, men nå som FB har roet seg litt, bruker jeg mer tid her inne!:)
Trives så godt her inne!!!:D

Gerd sa for siden:

Så enig så enig...
[color=red][/color]

Carisma sa for siden:

[LEFT]Nå har jeg vært og sniki på alle medlemme i fb-gruppa.... Så tynne dere ser ut alle sammen! Dere har da ikke no på lavkarbokurer å gjøre! :) [/LEFT]

lokkebiff sa for siden:

hmmm..... lurer på hvor du har sniki....

Carisma sa for siden:

På medlemsoversikten i gruppa. Siden alle hadde bilde av seg selv så var det enkelt :D

Gerd sa for siden:

Er på facebook ja...

Så kjekt å se bilder av dere :)

Sprudle sa for siden:

Det er en grunn til at jeg bare har bilde av ansiktet mitt :D Mye rart som foregår nedenfor bildekanten for å si det sånn...he, he.

moinx sa for siden:

:lol::lol::lol: samme her!!!

Iset sa for siden:

Er det en lukket gruppe? Jeg har sendt inn request til gruppen nå, håper jeg får lov å bli med. :p

Bee sa for siden:

I just did! :D

Aline sa for siden:

Jeg er ikke på gruppen, men vil gjerne være venner med dere :)
Jeg heter Kristine, og om dere går inn på profilen min her kjenner dere meg igjen ;)

Mila sa for siden:

Jeg er å på facebook :D hehe

Carisma sa for siden:

Nå har jeg krøpet til korset og spurt om å joine jeg også... :rolleyes:

Dolly sa for siden:

Prøver å godkjenne fortløpende.. men snart må jeg legge fra meg pcen:)

plysjhai sa for siden:

Jeg er også der ;)

monki sa for siden:

mentos,har jeg blitt admin?

nalana sa for siden:

Da har jeg også søkt:)

Hyper sa for siden:

Jeg er med jeg:)

Nille sa for siden:

Jeg er visst med jeg også......:o

Georgine sa for siden:

Jeg er nok der jeg og ;)

mam sa for siden:

Jeg har ikke lyst til å melde meg inn.:(

Jeg er redd for å bruke for mye tid. Jeg synes jeg bruker litt for mye tid foran pcen allerede. Og hva er vitsen med å registrere seg hvis en ikke vil bruke tid der inne?

Dessuten har jeg ingen gamle klasse"kamerater" jeg ønsker kontakt med. Årevis med mobbing er gjemt, men ikke glemt. Vel, det var et par snille, men jeg vil ikke at de andre skal oppsøke meg. Og å legge meg ut med fullt navn, da kan hvem som helst kontakte meg.

Kanutten sa for siden:

Skal heller ikke melde meg inn. Men da fordi jeg synes hele konseptet er gummelt...... Liker IKKE all denne utlegginga om seg selv der, bordet fanger liksom..... Datatilsynet har jo til og med advart folk!

Lemen sa for siden:

Men en kan nå stenge profilen sin for alle de som ikke er på vennelisten, og da er det kun venner som kan se info og bilder som en legger ut.

Carisma sa for siden:

Man bør der, som alle andre plasser, kunne stå for det man sier og gjør. Så derfor skjønner jeg ikke helt all denne opphausinga om at man bliur så synlig der... Nettet har eksistert i nok år til at folk bør begynne å skjønne at ting som havner på nettet blir på nettet. Og det synes! Men har tross alt faktisk mer kontroll med facebook enn tilfeldige hjemmesider man måtte havne på.

Kanutten sa for siden:

Men all data blir liggende der, og man har faktisk godkjent at den informasjonen du gir kan brukes av dem som administerer facebook
bare se alle skriveriene som det har vært om facebook de siste dagene.

Lemen sa for siden:

Joda, men nå utleverer jeg ikke mer info om meg selv en det som strengt tatt er nødvendig. En må som Carisma sier kunne stå for det en sier og gjør der inne, og det gjør hvertfall jeg. :)

Carisma sa for siden:

Som Lemen sier, man tar sine forhåndsregler. Og hvis ikke er det jo ens egen feil. Samme som du ikke går barbeint på vinteren liksom.

Jeg mener det er viktig, særlig for de som har barn å delta aktivt på nettet, siden de før eller senere kommer i en situasjon hvor de skal lære barna god nettikette. Og å vite hvor de skal trekke grenser.

Kanutten sa for siden:

Tar jeg feil hvis jeg mener å erindre at du driver på med data??
Jeg gjør også det. DERFOR er jeg skeptisk til facebook. Vi VET hva vi skal være obs på, men jeg tror mange er lykkelige uvitende.

moinx sa for siden:

Jeg tror majoriteten er ganske opplyst på dette området i 2007, uansett alder!! Trenger ikke drive/jobbe med data av den grunn...
Advarsler om nett-farene lærer de jo sikkert om på skolen idag lissom....

Lotusia sa for siden:

Jeg har laged en ny gruppe også! :D

Kom og bli med!!

Sundt & Sært! heter den...
Jeg hadde lyst til å samle litt diverse diettfolk. Både lavkarbo, fitnessfolk, veggisser, allergikere... alle som driver aktivt med diett, og håper å få igang noen diskusjoner, og selvfølgelig oppskrifter :)

Tror det er veldig mye å hente fra hverandre. Har vert en del inne og kikka på fittnessforum og hva de spiser.. interessante saker :)

Uansett bli med hvis du synes det er noe for deg! ;)

Lotusia
Exighted:D

Lotusia sa for siden:

nei? :_oppgitt:

..jeg følte meg ikke så poppulær der inne lenger.. heh:rolleyes:

KarboKiller sa for siden:

Da har jeg søkt om medlemskap.

tech sa for siden:

Da har ieg meldt meg inn i gruppa og, måtte jo nesten gjøre det :D

tech sa for siden:

Jeg fant ikke den gruppen jeg, kom ikke opp når jeg søkte på hverken hele navnet eller Sundt..

donjuanwannabe sa for siden:

Jeg skal ikke på Facebook ihvertfall. Synes jeg bruker mer enn nok tid på internett som det er nå. Når jeg blir slankere så skal jeg prøve å kutte ned drastisk på internettet. Tv også, det er jo så mye tull som sendes. Har t.o.m. blitt lei av fotball! :eek: Det er jo for mye av det!

KristGoth sa for siden:

Har nettopp lagt inn forespørsel om å bli med i gruppa :)

Nila sa for siden:

Skulle gjerne blitt med i gruppa...men, vet ikke om jeg vil at slekt og venner skal vite for mye om hva jeg driver med....

Humle sa for siden:

Joda er nok på facebook jeg også.. :-)
Jeg fant er lavkarbo forum der også..

nalana sa for siden:

Den er opprettet av noen herfra, så hvis du ser godt etter så finner du mange herfra der også.:)

lillekine sa for siden:

Det finnes også en gruppe for oss og andre på ketolyse....=)

Tussa sa for siden:

Nei, jeg er ikke på Facebook. Siden 'alle' blir mer eller mindre hekta på FB, har jeg klokelig holdt meg unna. :p Bruker nok tid på nettet som det er.

Thorwald sa for siden:

Jeg er på facebook med nyåpnet konto. Har joina lavkarbo gruppen også. Artig. :)

Aline sa for siden:

Da har endelig jeg også fått dratt rompa mi inn i den gruppen :D

Smula sa for siden:

Enig.
Nå har jeg hatt en Live Journal konto de siste fire årene, og det holder lenge.

marjusen sa for siden:

hehe, drar fram en gammel tråd for moro skyld bare. Noen her som er på facebook nå som ikke var det da?

Og har dere funnet flere gamle venner;) Nå er vel ALLE på facebook;)

Cherry sa for siden:

Til og med jeg er på fjaseboka. Og det sier sitt. Ville aldri vurdert å engang registrere konto der før :P

nellie sa for siden:

Alle bortsett fra Kanutten:lol: Kanutten stays true to her principles!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.