Har nettopp registrert meg der inne fordi jeg ble nysgjerrig av alle skriveriene som har vært. Finner desverre få gamle kjente der inne selv, men det kan nok ha med alder å gjøre. Dette fenomenet er kanskje mer populært blandt de yngre.
Hva jeg vil med dette, jo jeg vil gjerne at i hvert fall dere som jeg kjenner litt registrerer dere og gir meg et lite pip slik at jeg kan få litt lengre venneliste.:o
(Har jo vært i kontakt med noen av dere på mail, og da er vi jo ikke anonyme for hverandre lenger)
Ellers, så må dere bare diskutere fritt dere som er registrert der inne:)
Det var ikke verst. Jeg skal nok gi det en sjanse, finner sikkert flere etter hvert. Synes det er så vanskelig med gamle venninner som har gifta seg jeg. Aner jo ikke hva de heter lenger:confused:
Trikset er å lete etter skolen man har gått på, stedet man er fra, jobber man har hatt osv. Da finner man ofte kjente via det. Hvis du søker på navnet på skolen så kommer det antagelig opp en gruppe.
Tror jeg venter litt, har litt for mange gamle venner og kollegaer jeg ikke vil diskutere kosthold med på lista mi :D man ser jo grupper andre melder seg inn i....
He, he...det tok heldigvis ikke så lang tid som fryktet. Du vet hva de sier om tålmodighet; det er en dyd, og er det noe jeg ikke har vært på mange år, så er det dydig... fnis :p
Facebook er genial, og skummel......Pc'en opptar mesteparten av tida mi, men nå som FB har roet seg litt, bruker jeg mer tid her inne!:)
Trives så godt her inne!!!:D
[LEFT]Nå har jeg vært og sniki på alle medlemme i fb-gruppa.... Så tynne dere ser ut alle sammen! Dere har da ikke no på lavkarbokurer å gjøre! :) [/LEFT]
Jeg er redd for å bruke for mye tid. Jeg synes jeg bruker litt for mye tid foran pcen allerede. Og hva er vitsen med å registrere seg hvis en ikke vil bruke tid der inne?
Dessuten har jeg ingen gamle klasse"kamerater" jeg ønsker kontakt med. Årevis med mobbing er gjemt, men ikke glemt. Vel, det var et par snille, men jeg vil ikke at de andre skal oppsøke meg. Og å legge meg ut med fullt navn, da kan hvem som helst kontakte meg.
Skal heller ikke melde meg inn. Men da fordi jeg synes hele konseptet er gummelt...... Liker IKKE all denne utlegginga om seg selv der, bordet fanger liksom..... Datatilsynet har jo til og med advart folk!
Man bør der, som alle andre plasser, kunne stå for det man sier og gjør. Så derfor skjønner jeg ikke helt all denne opphausinga om at man bliur så synlig der... Nettet har eksistert i nok år til at folk bør begynne å skjønne at ting som havner på nettet blir på nettet. Og det synes! Men har tross alt faktisk mer kontroll med facebook enn tilfeldige hjemmesider man måtte havne på.
Men all data blir liggende der, og man har faktisk godkjent at den informasjonen du gir kan brukes av dem som administerer facebook
bare se alle skriveriene som det har vært om facebook de siste dagene.
Joda, men nå utleverer jeg ikke mer info om meg selv en det som strengt tatt er nødvendig. En må som Carisma sier kunne stå for det en sier og gjør der inne, og det gjør hvertfall jeg. :)
Som Lemen sier, man tar sine forhåndsregler. Og hvis ikke er det jo ens egen feil. Samme som du ikke går barbeint på vinteren liksom.
Jeg mener det er viktig, særlig for de som har barn å delta aktivt på nettet, siden de før eller senere kommer i en situasjon hvor de skal lære barna god nettikette. Og å vite hvor de skal trekke grenser.
Tar jeg feil hvis jeg mener å erindre at du driver på med data??
Jeg gjør også det. DERFOR er jeg skeptisk til facebook. Vi VET hva vi skal være obs på, men jeg tror mange er lykkelige uvitende.
Jeg tror majoriteten er ganske opplyst på dette området i 2007, uansett alder!! Trenger ikke drive/jobbe med data av den grunn...
Advarsler om nett-farene lærer de jo sikkert om på skolen idag lissom....
Sundt & Sært! heter den...
Jeg hadde lyst til å samle litt diverse diettfolk. Både lavkarbo, fitnessfolk, veggisser, allergikere... alle som driver aktivt med diett, og håper å få igang noen diskusjoner, og selvfølgelig oppskrifter :)
Tror det er veldig mye å hente fra hverandre. Har vert en del inne og kikka på fittnessforum og hva de spiser.. interessante saker :)
Uansett bli med hvis du synes det er noe for deg! ;)
Jeg skal ikke på Facebook ihvertfall. Synes jeg bruker mer enn nok tid på internett som det er nå. Når jeg blir slankere så skal jeg prøve å kutte ned drastisk på internettet. Tv også, det er jo så mye tull som sendes. Har t.o.m. blitt lei av fotball! :eek: Det er jo for mye av det!
Alle bortsett fra Kanutten:lol: Kanutten stays true to her principles!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.