< Tilbake til oversikten

Hypnotisør for røykeslutt i Bergen?

Summer sa for siden:

Er det noen som vet om en flink hypnotisør for røykeslutt i Bergen?

Huldr sa for siden:

Nei, men jeg slenger meg på med det samme spørsmålet, bare for Trondheim ... ;) Altså; er det noen som vet om en flink hpnotisør for røykeslutt i Trondheim?

Aline sa for siden:

jeg vet om en akupunktør i Bergen... :o

Summer sa for siden:

Det må være hypnotisør, helst en som driver med NLP også. Jeg får lete litt mer på google. Jeg fant en i Kongsberg som jeg helst ville gått til for alt mulig selv også. :p Men det er liksom litt feil kant av landet og sånn.

Aline sa for siden:

det er flere som driver med NLP i Bergen, men det har jeg ikke så mye peil på.. :)

Trolljenta sa for siden:

Jeg har aldri vært hos hypnoterapeut, så kan ikke anbefale noen. Googlet en del rundt jul for å prøve å finne noen, men da fant jeg bare en i Bergen: Ronny Hansen: www.medicor.no/.
Si ifra hvis du finner noen da.

Ellers bestilte jeg nettopp denne DVD-en til en venninne.. torgrimholte.com/ uten at jeg kan skjønne hva poenget var med å distribuere i DVD-format, det burde jo vært laget som mp3 eller vanlig lydcd spør du meg.

Andreaen sa for siden:

Jeg har gått i hypnoterapi, og det er en som holder 3 timer unna Bergen, Altså Førde.

arkine sa for siden:

har flere venninner som gikk til hypnosør her i vestfold kostet vel rundt 15 hundre kroner ,,,,, vel de røyker enda

Pearl sa for siden:

Jeg vet at for en del aå siden var det en som var veldig flink på Universitetet i Bergen, psykologisk fakultet. Han heter Bjørn Wormnes. Vet ikke om han er der lenger.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.